حل مشکل انتقال پول بین ایران و فرانسه

ارتباط موثر شرکت‌های کوچک و متوسط اصفهان و پاریس

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۰:۱۱
کد خبر: ۴۹۲۰۵۳
ارتباط موثر شرکت‌های کوچک و متوسط اصفهان و پاریس
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار رییس کنفدراسیون کارفرمایان شرکت‌های کوچک ومتوسط پاریس خواستار ارتباط موثر بین واحدهای کوچک و متوسط دو کشور شد.

به گزارش برنا از اصفهان،هیات اعزامی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در نمایشگاه میدست فرانسه به سرپرستی رییس اتاق بازرگانی با رییس کنفدراسیون شرکت‌های کوچک ومتوسط پاریس دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارسید عبدالوهاب سهل‌آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از استان اصفهان به عنوان اولین استان صنعتی ایران نام برد و با اشاره به آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای افزایش مناسبات به ویژه در راستای مزیت‌ها و ظرفیت‌های صنعتی گفت: ما به دنبال ارتباط موثر بین واحدهای کوچک و متوسط دو کشور هستیم.

نایب رییس کانون عالی کارفرمایان ایران ازاعضای کارفرمایان صنایع کوچک و متوسط فرانسه دعوت کرد برای ادامه مذاکرات به اصفهان سفر کنند.

علی صفر نوراله مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان با تشریح فعالیت‌های spx اصفهان هدف از قرارداد اتاق اصفهان با یونیدو را ارتباط واحدهای پیمانکاری کوچک و متوسط استان اصفهان با بخش های بین‌المللی به منظور جذب سرمایه‌گذاری خارجی، انتقال تکنولوژی و عقد قراردادهای پیمانکاری خارج از کشور عنوان کرد.

وی ارتباط spx اتاق اصفهان با کنفدراسیون کارفرمایان فرانسه رانیز سازنده توصیف کرد.

در ادامه این نشست سیدرسول رنجبران از اعضای هیات نمایندگان اتاق اصفهان گفت: بخش‌های اقتصادی فارغ از بحث های سیاسی بایستی بتوانند با یکدیگر مراودات اقتصادی داشته باشند که این موضوع در عرصه سیاسی نیز موثر خواهد بود.

این استاد دانشگاه بیان داشت: بایستی با انعقاد یک پروتکل مشترک به صورت برنامه ریزی شده و منظم به سمت افزایش ارتباطات اقتصادی قدم برداریم.

همچنین کرشلی رییس کنفدراسیون کارفرمایان شرکت‌های کوچک ومتوسط (cgpme) پاریس ضمن معرفی پتانسیل های این کنفدراسیون از سفر قبلی به ایران و دیدار از تهران و شیراز سخن گفت و مشکل انتقال پول و تحریم‌های امریکا را از عوامل مهم کارا نبودن مناسبات اقتصادی دو طرف معرفی نمود.

اخلاقی وابسته اقتصادی سفارت ایران در فرانسه نیز در این نشست گفت: مشکل انتقال پول تقریبا حل شده است و بانک‌های سپه، ملی، تجارت، صادرات در پاریس شعبه دارند.

در پایان این نشست مقرر شد ظرف شش ماه آینده نمایندگان این کنفدراسیون در اصفهان حضور یابند.

گفتنی است کنفدراسیون کارفرمایان صنایع کوچک و متوسط (cgpme) از سال ١٩٤٧ میلادی در کشور فرانسه تشکیل گردیده و در حال حاضر حدود سیصد هزار عضو دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز