تیمی که باید قهرمان مسابقات می شد ، سوم شد

از کیانوش رستمی دلگیرم

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۴:۰۷
کد خبر: ۴۹۶۲۶۹
از کیانوش رستمی دلگیرم
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن بدون کیانوش رستمی همچنان صدر نشین جدول است و خود را برای قهرمانی در لیگ آماده می کند.

به گزارش برنا از اصفهان،علی جباری ادامه داد: مسابقات وزنه برداری جام باشگاه های آسیا با حضور قدرتمند تیم ها به پایان رسید و همه شرایط دست به دست هم داد تا تیم ذوب آهن به عنوان سومی مسابقات دست یابد.

وی افزود: متاسفانه در لحظه آخر قبل از اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ذوب آهن حاضر به همراهی تیم نشد و اعلام کرد که آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها را ندارد و دست مرا خالی گذاشت.

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن خاطرنشان کرد: اعتراف می کنم که از کیانوش رستمی دلگیرم. او جایی که باید تیم را همراهی و محبت های مدیرعامل را جبران می کرد سر باز زد و حاضر به همراهی نشد. واقعیت این است که او دیگر به درد تیم من نمی خورد و در 2 هفته باقیمانده از رقابت های لیگ برتر از او در ترکیب اصلی تیم خود استفاده نخواهم کرد. زیرا تیم ذوب آهن بدون کیانوش رستمی همچنان صدر نشین جدول است و خود را برای قهرمانی در لیگ آماده می کند.

وی یادآورشد: شاید کیانوش به علت نداشتن تمرینات منسجم در آمادگی کامل قرار نداشت و از رویارویی با حسونا فارس وزنه بردار قطر می ترسید. تاکید می کنم که لازم نبود او در شرایط صد در صد راهی این مسابقات شود. کیانوش حتی اگر 20 کیلوگرم کمتر از رکوردهای خودش می زد باز هم اول می شد و شرایط قهرمانی تیم را هم فراهم می کرد. او جایی که باید در تیم حضور نیافت و من از این بابت بسیار متاسفم.

جباری گفت: در این دوره از رقابت های جام باشگاه های آسیا بدشانسی های زیادی آوردیم. نبود کیانوش رستمی از یک سو و اعزام نشدن رضا قاسمی وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم از سوی دیگر و مصدوم شدن حامد مجیدی وزنه بردار دسته فوق سنگین در حین رقابت در جام باشگاه های آسیا همگی دست به دست هم دادند تا تیمی که باید قهرمان مسابقات می شد در سکوی سومی قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط تیم و سطح بالای مسابقات و آمادگی وزنه برداران خارجی حاضر باید بگویم که از عملکرد وزنه برداران ذوب آهن رضایت دارم. آنها همه توان خود را بکار گرفتند و در نهایت سوم شدند. برای سال آینده خود را آماده می کنیم. امیدواریم که بتوانیم در دوره های بعد به نتایج مورد نظر دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز