آغاز طرح استعداد یابی گلف از نیمه بهمن ماه سال جاری

مرمت و بهسازی زمین گلف مجموعه کوثر اصفهان

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۰۳۴۹۳
مرمت و بهسازی زمین گلف مجموعه کوثر اصفهان
سرپرست هیات گلف استان اصفهان گفت:یکی از مهمترین و نخستین اقدامات ما در هیات، بازسازی و ترمیم زیر ساخت ها در حد توان و بضاعت مالی است

به گزارش برنا از اصفهان ، حمید کریمی  با اعلام این خبر افزود: در این راستا پس از مرمت زمین های گلف نقش جهان ، در نظر داریم زمین گلف مجموعه کوثر را نیز با اعتبارات محدود هیات و حمایت مالی برخی گلفرها مرمت و بهسازی کنیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه در گام نخست به اتفاق آقایان احمدی رئیس هیات گلف شاهین شهر و شاه حسینی یکی از گلفر های استان از زمین مجموعه کوثر ملک شهر بازدید و مقرر شد ضلع شمالی زمین که مشرف به سالن وزنه برداری می باشد خاکبرداری شده و یک نوار تی باکس طولی در کنار زمین اجرا و پس از آن سطح زمین با چمن مصنوعی مفروش شود.

کریمی خاطر نشان کرد: با انجام این کار ضمن اینکه زمین گلف نمای زیبا تری خواهد داشت، شرایط فنی تری برای استفاده از این زمین مهیا شده و علاقه مندان با بهره وری بیشتری از آن استفاده خواهند کرد.

سرپرست هیات گلف استان با بیان اینکه طرح استعداد یابی گلف از نیمه بهمن ماه جاری آغاز خواهد شد، تأکید کرد:بهسازی و ترمیم این زمین می تواند نقش مؤثری در انجام بهینه طرح استعداد یابی ایفا نماید.

وی گفت: بزودی جلسه هماهنگی و شیوه اجرای کار با حضور شریفیان مسئول فنی زمین های گلف هیات در محل دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل و انشاء ا...عملیات اجرایی آن طی دو روز آینده آغاز می شود.

سرپرست هیات گلف استان در ادامه تصریح کرد: درختکاری دور زمین گلف مجموعه کوثر برنامه بعدی هیات خواهد بود که با همکاری و مساعدت شهرداری منطقه 7 اصفهان  انجام خواهد شد.

گفتنی است زمین گلف مجموعه ورزشی ملک شهر در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار احداث شده و بعضاً به عنوان زمین تمرینی مورد استفاده قرار می گرفته که پس از بهسازی علاوه بر استفاده تمرینی گلفر ها ، مراحل استعدادیابی نیز در این مکان انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز