شکست ۵ بر صفر تیم ملی تنیس ویتنام از ایران

نقش پررنگ اصفهانی‌ها و نصف جهان در پیروزی تیم ملی

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۸:۳۹
کد خبر: ۵۴۲۲۹۲
نقش پررنگ اصفهانی‌ها و نصف جهان در پیروزی تیم ملی
در مسابقات تنیس جام دیویس کاپ گروه دو آسیا و اقیانوسیه آخرین پیروزی ایران را حمیدرضا نداف تنیسور اصفهانی رقم زد تا بدین ترتیب اولین پیروزی و آخرین پیروزی تیم ملی در دیدار با ویتنام را اصفهانی‌ها انجام داده باشند.

تیم ملی تنیس ایران برای ماندن در گروه دو تنیس دیویس کاپ گروه دو آسیا و اقیانوسیه نیاز به پیروزی در مقابل تیم ویتنام داشت که تیم ملی ایران با کسب 5 پیروزی پیاپی موفق به این موهم شد.

 در آخرین دیدار دو تیم ملی تنیس ایران و ویتنام حمیدرضا نداف نیز موفق به شکست حریف خود شد تا تیم ملی ایران با 5 پیروزی موفق به شکست تیم ملی ویتنام شود.

در روز اول مسابقات شاهین خالدان تنیسور اصفهانی موفق به شکست حریف خود شد و در دومین مسابقه نیز حمیدرضا نداف درحالی که از حریف خود پیش بود اما به دلیل مصدومیت حریف خود پیروز اعلام شد.

در روز دوم نیز تیم ملی ایران تنها به یک پیروزی دیگر برای شکست حریف نیاز داشت تا حکم ماندن در گروه دو دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را امضا کند که این وظیفه را امیروالا معدنچی و اشکان شکوفی انجام دادند و با شکست حریفان خود در مسابقه دوبل سومین پیروزی ایران را رقم زدند.

پس از این پیروزی بازی‌های روز سوم دیگر جنبه تشریفاتی پیدا کرد که در این مسابقات نیز تنیسورهای ایرانی هر دو مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا تیم ملی ایران با کسب 5 پیروزی از 5 مسابقه خود حریف را قاطعانه شکست دهد.

آخرین پیروزی ایران را حمیدرضا نداف تنیسور اصفهانی رقم زد تا بدین ترتیب اولین پیروزی و آخرین پیروزی تیم ملی در دیدار با ویتنام را اصفهانی‌ها انجام داده باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز