معضل اعتیاد و مواد مخدر تهدید جدی برای سلامت جامعه

کاهش کشفیات و جرائم مواد مخدر در شهرستان مبارکه

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۷:۰۲
کد خبر: ۵۴۲۳۰۳
کاهش کشفیات و جرائم مواد مخدر در شهرستان مبارکه
فرماندار شهرستان مبارکه گفت: مبارزه با مواد مخدر وظیفه همگانی است و همه آحاد جامعه باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش برنا از اصفهان،علی اصغر ذاکری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، برگزاری ۱۳ جلسه در سال ۹۵ را نتیجه اهتمام جدی مسئولان شهرستان در مبارزه جدی با مواد مخدر بیان کرد و گفت: کاهش کشفیات و جرائم مواد مخدر از افتخارات شهرستان در سال ۹۵ است.

وی ادامه داد: معضل اعتیاد و مواد مخدر از مهم ترین موضوعاتی است که سلامت اجتماعی و فرهنگی کشور ما را تهدید می کند.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها، تضمین کننده آینده کشور و جوانان است، خاطرنشان کرد: هر چه اهتمام جدی مسئولان در خصوص مبارزه با مواد مخدر بیشتر و خروجی جلسات شورا راهگشاتر باشد نتیجه آن کاهش مصرف مواد مخدر در جوانان و تضمین آینده کشور و جوانان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ادارات خدمات رسان همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، فنی و حرفه ای و شبکه بهداشت و درمان اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برداشته اند، امنیت و موقعیت شهرستان را نسبت به شهرستان های دیگر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان سرقت و جرائم مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروز با اتخاذ تدابیر خاص، کاهش چشمگیری پیدا کرد که لازم است از ادارات شهرستان تشکر شود.

ذاکری استفاده از مشاوران مجرب در مدارس را یکی از راه های آشنایی جوانان با معضلات مواد مخدر بیان کرد و گفت: آموزش وپرورش تعدادی از مربیان و مشاوران مجرب و دارای محبوبیت در بین دانش آموزان را به شورای مواد مخدر شهرستان معرفی تا آموزش های لازم جهت ارائه به دانش آموزان را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز