مدیر کل ورزش و جوانان استان:

درآمدهای اداره کل در سال ۹۵ نسبت به سال قبل چندین برابر افزایش داشته است

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۳:۴۴
کد خبر: ۵۵۲۶۱۷
درآمدهای اداره کل در سال ۹۵ نسبت به سال قبل چندین برابر افزایش داشته است
مدیر کل ورزش و جوانان در گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان گفت:با افزایش عواید حاصل از واگذاری اماکن ورزشی در سال95 به ورزش شهرستان ها کمک قابل توجهی شد.

به گزارش برنا از اصفهان، نخستین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان در سال 96امروز به میزبانی شهرستان خوانسار و با حضور فرماندار این شهرستان، مدیر کل ، معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای ادارات تابعه برگزار شد .

دکتر سلطان حسینی مدیر کل در این گردهمایی ضمن تقدیر از زحمات روسا و کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها گفت: با تلاش جمعی تمامی کارکنان ستاد و شهرستان ها در سال 95 درآمدهای حاصل از اجاره اماکن ورزشی استان نسبت به سال های گذشته در حدود 30 برابر افزایش یافته و عواید آن نصیب ورزش استان شد.

وی افزود: بر گشت درآمدهای حاصل از واگذاری اماکن ورزشی حتی به شهر ستان هایی هم که هیچ درآمدی نداشتند کمک شایان توجهی کرد تا ورزش این شهر ستان ها هم از این قبل منتفع شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به مشکلات و چالش های متعددی که این اداره کل از سال 92 با آنها رو برو بود،خاطر نشان کرد:چنین مشکلاتی می تواند اساس یک سازمان را به سرعت متزلزل و تخریب کند ، اما به لطف پروردگار و با تلاش و همدلی نیروهای خدوم، توانمند و تحصیلکرده اداره کل و ادارات شهرستان امروز با افتخار می گوییم نه تنها این مشکلات حل شد ،بلکه توفیقات ارزشمندی هم حاصل شد.به نحوی که این اداره کل بنا بر گزارش عملکرد اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان دربسیاری از شاخص ها از جمله ورزش همگانی وقهرمانی، آموزش و پژوهش،فرهنگی ، ورزش بانوان، ستاد اقامه نماز و ...با کسب رتبه های برتر جزء استان های سرآمد در ورزش و جوانان کشور محسوب می شود.

دکتر سلطان حسینی با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی انسانی کارآمد و متبحر تصریح کرد: همه می دانیم که نیروی انسانی توانمند و کارا اصلی ترین سرمایه هر سازمان محسوب می شود و آنچه امروز از آن با افتخار یاد می کنیم این است که توسعه نیرو ی انسانی در این اداره کل منجر به این شده است که نیروهای متخصص، تحصیلکرده و مهمتر از همه بومی در راس مسئولیت های ستادی و مهم قرار گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان یکی دیگر از توفیقات ورزش استان اصفهان را در بخش خیرین ورزش یار عنوان کرد و افزود:در این حوزه هم با همت خیرین ورزش یار استان پروژه های متعددی به بهره برداری رسیده و یا در دست تکمیل است که در این عرصه نیز استان اصفهان همچنان پیشتاز است و در همایشی که دو روز آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در تهران برگزار می شود، قرار است از استاندار اصفهان و جمعی از خیرین ورزشی اصفهان به عنوان استان طراز اول کشور تقدیر شود.

وی در ادامه برظرفیت ماده 27 برای مشارکت و سرمایه گزاری بخش خصوصی

تاکید کرد و گفت:واگذاری اماکن ورزشی ضمن اینکه تکلیف قانونی است ، به سود دستگاه ورزش هم هست .از دید اداره کل یکی از مهمترین وظایف روسای ادارات شهرستان ها برای توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان استفاده بهتر از ظرفیت ماده 27 جهت تکمیل و نگهداری اماکن ورزشی است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه بیشتر از آنچه هست باید دغدغه جوانان را داشته باشیم از روسای ادارات شهرستان ها خواست؛ جلسات ستادهای ساماندهی امور جوانان شهرستان خود را به طور منظم برگزار نمایند و مرتب پیگیر انجام مصوبات آن باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز