به ریاست استاندار اصفهان:

جلسه ی شورای مسکن استان تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۵۳۴۱۶
جلسه ی شورای مسکن استان تشکیل شد
جلسه ی شورای مسکن به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شد و در خصوص مشکلات زیر ساختی مسکن مهر و مشکلات ایمنی ۱۹ برج ۱۴ طبقه فولادشهر وبرنامه ی زمان بندی افتتاح پروژه های باقیمانده ی مسکن مهر استان بحث و بررسی شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی شورای مسکن استان، اظهارداشت: ازمجموع ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر شهری در استان اصفهان ۱۴۴ هزار واحد آن افتتاح شده است.

استانداراصفهان با بیان اینکه ۲۳۱۰ واحد مسکن مهر در فولادشهر به اتمام نرسیده است، گفت: برنامه زمانبندی باقیمانده مسکن مهر تهیه و با سرعت و قوت بیشتر پیگیری شود.

زرگرپور با اشاره به گزارش ادارات راه وشهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری فولادشهر در خصوص مشکلات زیر ساختی مسکن مهر اظهارداشت: آب و فاضلاب و شرکت برق موظفند با توجه به۸۰۰ میلیارد تومانی که دولت در اختیار وزارت نیرو قرارداده است نسبت به تامین آب و فاضلاب و برق این مناطق اقدام و مشکلات را برطرف نمایند.

رسول زرگرپور تاکید کرد: باید طی یک هفته ی آینده این شرکت ها برنامه ی تکمیل پروژه های مسکن مهر و زمانبندی آن را ارائه نمایند و با توجه به اعتباری که در اختیار دارند اقدام کنند.

استاندار اصفهان به مشکلات ایمنی ۱۹ برج ۱۴ طبقه فولادشهر اشاره کرد و افزود: در راستای حادثه ی پلاسکو، بررسی ساختمان های و برج های بلند فولادشهر در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که ۱۹ برج ۱۴ طبقه فولادشهر مشکلات ایمنی دارند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های ایمنی کوتاه مدت از جمله احداث پله فرار، تامین آتش نشانی و تجهیز آسانسورها باید در دستور کار قرار گیرد گفت: بازدیدهای دوره ای اداره ی استاندارد از آسانسورها و شهرداری از این مجموعه ها باید صورت گیرد.

استانداراصفهان افزود: باید با تشکیل کارگروهی از شورای مسکن، شهرداری، شرکت عمران، آتش نشانی و نظام مهندسی تک تک ساختمان ها بررسی کارشناسی شود و برای هر کدام راه حل مشخص گردد و دستورالعمل های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین گردد.

زرگرپور تاکید کرد: باید تجهیزات لازم آتش نشانی توسط شهرداری ها هرچه سریعتر پیش بینی و خریداری شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز