کاشان شهر خیرین در همه کارها

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۸:۲۳
کد خبر: ۵۷۲۶۳۸
کاشان شهر خیرین در همه کارها
مهندس برازنده یکی از خیرین شهرستان کاشان است که خیلی تمایل به مطرح کردن خود در خصوص کارهای خیر ندارد با اصرار و کنجکاوی ما اجازه داد تا با او گفتگویی هر چند کوتاه داشته باشیم.

به گزارش برنا از اصفهان، برازنده مدیر موسسه نیکوکاری جوانه های امید کاشان ( نجوا ) در کاشان است از او پرسیدیم در خصوص این موسسه برای خوانندگان ما توضیح دهد که این چنین گفت: موسسه نیکوکاری را در سال 1392 شخصا تاسیس کردم و در حال حاضر از 120 کودک که شامل بیماری های خاص می باشند را تحت پوشش دارد البته این کودکان همگی از خانواده های کم بضاعت می باشند.

حمایت های ما از این کودکان شامل کمک های مادی و معنوی اعم از هزین های دارو و درمان و غیره می باشد . مهندس برازنده می گوید موسسه نیکوکاری جوانه های امید همه ساله در ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری برای کودکان تحت پوشش اجرا می کند که معمولا این ضیافت همراه با برنامه های شاد و در یک محیطی مفرح برگزار می شود که امسال نیز این برنامه با حضور مجری توانمند کودک ( عمو پورنگ ) برگزار گردید که شور و شادی دو چندانی برای بچه ها رقم زد.

در پایان این گفتگوی کوتاه برازنده گفت : کودکان بیمار و محروم همواره چشم امیدشان به دست های بخشنده می باشد آنان آرزوهای بزرگی در دلهای کوچکشان دارند برای برآورده کردن آرزوی آنها نشاندن لبخند بر لبان کوچکشان نیازی به انجام کارهای بزرگ نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز