حسین یزدانمهر مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع عنوان کرد :

آغاز مرمت بام مسجد جامع اصفهان

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۲:۰۳
کد خبر: ۵۷۶۳۵۴
آغاز مرمت بام مسجد جامع اصفهان
حسین یزدانمهر، مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان صبح امروز 31 خرداد ماه از اجرای طرح های مرمتی در سال 96-97 با مرمت بام قسمت غربی مسجد جامع اصفهان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان؛ حسین یزدانمهر، مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان با اعلام خبر آغاز مرمت بام مسجد جامع اصفهان عنوان کرد: در ادامه فعالیتهای پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان در سال جاری طرح های حفاظت، مرمت و معرفی مسجد جامع در دستور کار پایگاه قرار گرفته است، که در ادامه مرمتهای سال گذشته، تکمیل مرمت بام بخش جنوب غربی بام مسجد جامع اصفهان آغاز شد.

یزدانمهر گفت: در این طرح هدف، مرمت و ساماندهی قسمت جنوب غربی بام مسجد می باشد، که شامل: مرمت بدنه های بیرونی و  فوقانی گنبد نظام الملک، مرمت و تحکیم بام ایوان صاحب و شبستان صفوی که در جنوب غربی مسجد واقع شده است می باشد.

مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان در ادامه تصریح کرد: این طرح با تخصیص اعتباری معادل 150 میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

نوید درخشان فر، مسول فنی پایگاه نیز در این رابطه گفت: شاخصه هائی که در این طرح به مساحت حدود 3000 متر مربع از بام مسجد انجام خواهد شد شامل: برچیدن آجر فرش قدیمی، اصلاح شیب بندی، سبک سازی، اجرای اندود کاهگل و اجرای آجر فرش بام با آجرهای قدیمی و آجرهای جدید، ساماندهی بدنه ها، مرمت نمای آجری و بند کشی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز