برگزاری اولین سمینار تخصصی آموزشی والیبال در شهرستان آران و بیدگل

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۹:۴۲
کد خبر: ۵۹۲۹۹۲
برگزاری اولین سمینار تخصصی آموزشی والیبال در شهرستان آران و بیدگل
اولین سمینار آموزشی تکنیک های پایه و اصلاح تکنیک والیبال برای ارتقای سطح آموزشی و بروز رسانی دانش مربیان والیبال در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در راستای سیاست های آموزشی فدراسیون والیبال نسبت به برگزاری سمینارهای آموزشی ویژه مناطق درحال توسعه والیبال، برای ارتقای سطح آموزشی و بروز رسانی دانش مربیان، دبیران و دانشجویان تربیت بدنی اولین سمینار آموزشی تکنیک های پایه و إصلاح تکنیک والیبال، در روزجمعه ششم مردادماه سال جاری با همکاری هیات والیبال شهرستان و مجموعه فرهنگی ورزشی مادر زیر نظر فدراسیون والیبال برگزارشد.

مدرس این دوره آموزشی یک روزه را جواد مهرگان، مربی تیم ملی و دبیر کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال، و امیر آرایش به عنوان مدیر این سمینار آموزشی به عهده داشتند.

در این دوره آموزشی یکصدوسی شرکت کننده خانم و آقا از شهرهای مختلف ایران(تهران، البرز، کرمانشاه، خوزستان، فارس، بوشهر، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان، کاشان و آران وبیدگل )حضور داشتندو کلاس به صورت تئوری و عملی در نوبت صبح و بعدازظهربرگزار شد

در مراسم افتتاحیه سمینار، معینی نژاد، فرماندار شهرستان و زارعی ریاست هیات والیبال شهرستان، ضمن خیرمقدم به مدرس کلاس و شرکت کنندگان دوره و تشکر از برگزاری چنین دوره ای، آمادگی و ظرفیت بالای شهرستان را برای برگزاری این سمینارها اعلام داشتند.

در پایان سمینار، گواهی شرکت از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به همراه یادبودی از طرف مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی مادر و اکادمی والیبال سحاب در نظر گرفته شده بود که به تمامی شرکت کنندگان این دوره آموزشی اهدا شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز