شهر خوب، شهردار توانمند

برگزاری نشست در بنیاد امید ایرانیان اصفهان

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۹۳۴۰۳
برگزاری نشست در بنیاد امید ایرانیان اصفهان
نشست چهارم از سلسله نشست های شهر خوب، شهردار توانمند با حضور تعدادی از علاقه مندان به عرصه و پدیده های شهری ، برخی از فعالان و مدیران شهرداری و شورای شهر و تعدادی از عموم شهروندان و با سخنرانی علیرضا نصر برگزار شد.

به گزارش برنا از اصفهان، علیرضا نصر عضو شورای شهر چهارم و منتخب شورای شهر پنجم اصفهان در این جلسه گفت: روح شهر به اندازه جسم و کالبد شهر در سرزندگی شهری نقش دارد .

وی در این نشست که با موضوع " نقش مشارکت مردم در سرزندگی شهر" برگزار شد اظهار داشت: احترام و توجه ویژه به سرمایه گذار در بخش مدیریت شهری، مشارکت تام مردم در توجه به نشاط شهری و توجه به کرامت و احترام شهروندان به عنوان عوامل اصلی در سرزندگی شهری هستند.

در پایان نشست و در قالب پرسش و پاسخ، حضار دیدگاه ها، انتقادات و سوالات خود را مطرح  و با سخنران ‌نشست به بحث و گفتگو پرداختند در همین خصوص عضو شورای چهارم و پنجم شهر اصفهان  در پاسخ پرسش یکی از شهروندان در خصوص مسائل فرهنگی عنوان کرد:شورای پنجم در پیگیری و توجه به مباحث فرهنگی و کمیته فرهنگی شهرداری جدی و با نگاه ویژه به  این موارد خواهد پرداخت.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه بدهی بالای شهرداری  باعث حفظ نگاه مدیریتی و عدم تغیرات  مدیریتی فعلی می شود  گفت: این مورد مانعی برای انجام تغیرات نخواهد بود .

لازم به ذکر است سلسله نشست های مذکور در شنبه های آتی و با موضوعات مرتبط با موضوع" شهر خوب، شهردار توانمند" ادامه خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز