صرف عواید فروش آثار به نفع کودکان مبتلا به بیماری های خاص

پایان نمایشگاه " جهان از لنز عکاس کاشانی"

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۴:۵۳
کد خبر: ۵۹۶۹۶۸
پایان نمایشگاه  جهان از لنز عکاس کاشانی
نخستین نمایشگاه خیریه آثارعکاسی علیرضا بهروز که با موضوع " جهان از لنز عکاس کاشانی" از 5 مرداد تا 15 مردادماه در محل نگارخانه هتل سرای عامری ها برگزار شده بود به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا از  اصفهان، روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه یک کاشان با همکاری آموزشگاه عکاسی سیاه و سفید، نخستین نمایشگاه آثار عکاسی علیرضا بهروز، جهانگرد و عکاس جوان کاشانی مقیم سوئد از 22 کشور جهان را با هدف خیریه و رسیدن عواید فروش آثار به نفع کودکان مبتلا به بیماری های خاص برگزار کرد.

در این نمایشگاه که روز پنج شنبه 5 مرداد ماه 96 با حضور مدیران ارشد شهر، گردشگران خارجی، هنرمندان و کودکان هدف در نگارخانه سهراب سپهری هتل سرای عامری های کاشان افتتاح شد، به مدت 10 روز 44 قطعه عکس در اندازه 75*50 در معرض دید عموم و علاقه مندان قرار گرفت که با استقبال خوب علاقه مندان مواجه شد.

با رایزنی صورت گرفته و با حمایت انسان دوستانه شهروندان و مراکز دولتی، 30 قطعه از آثار به مبلغ 55 میلیون ریال به فروش رسید که در این راستا و جهت حمایت از کودکان و همچنین جامعه هنری، منطقه دو شهرداری کاشان 9 قطعه، شهرداری منطقه یک 6 قطعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک قطعه و مابقی آثار را خیرین و هنردوستان خریداری کردند.

بنا بر درخواست بیمارستان فوق تخصصی آیت اله یثربی و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به تعلق یافتن عواید فروش این آثار به بیماری های خاص، بزودی و به مدت یک ماه نسبت به نمایش عکس ها در این مرکز تازه تاسیس نیز اقدام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز