استاندار اصفهان :

روستا مصداق اصلی اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۳:۲۹
کد خبر: ۶۰۴۹۰۱
روستا مصداق اصلی اقتصاد مقاومتی است
استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا عنوان نمود: روستاییان در طول قرن‌ها خرده فرهنگ‌های غنی و ماندگار خود را حفظ کرده‌اند و امروز به ابتکار معاونت توسعه روستایی کشور شاهد نمایش این خرده‌ فرهنگ‌های غنی و ورزش‌های بومی زیبا هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا که با حضور دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور و در میان شور و شکوه مردم حاضر در ورزشگاه ملت شاهین‌شهر برگزار گردید، اظهارداشت: اصفهان با سابقه ۱۰ هزار ساله ، بیش از چهار دوره پایتخت ایران بوده است و امروز هم پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا در شهرستان شاهین شهر، اظهارداشت: روستا یعنی تولید، کشاورزی و صنایع دستی و روستا مصداق اصلی اقتصاد مقاومتی است.

رسول زرگرپور با بیان اینکه روستایی یعنی فطرت پاک، دین باوری، ولایت مداری، شهیدپروری، تلاش و کوشش و روستایی یعنی تولیدگر خلاق و کارآفرین، افزود: توسعه و عمران روستا شعار ارزشی انقلاب، تأکید امام راحل (ره) و توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روستاییان در طول قرن‌ها خرده فرهنگ‌های غنی و ماندگار خود را حفظ کرده‌اند و ورزش‌های سنتی و هدفدار خود را میراث داشته‌اند، یادآور شد: امروز به ابتکار معاونت توسعه روستایی کشور شاهد نمایش این خرده‌ فرهنگ‌های غنی و ورزش‌های بومی زیبا هستیم که باید از این معاونت تشکر کرد که در کنار توسعه اقتصادی، عمرانی و توسعه روستاها، توسعه فرهنگی و ورزشی را فراموش نکرده‌ است و این جشنواره موید این موضوع است.

گفتنی است افتتاح رسمی این جشنواره با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور، استاندار اصفهان و دیگر مقامات کشوری، استانی و شهرستان همراه با بخش های متنوع شامل موسیقی، رقص های محلی و برافراشتن پرچم ایران و رژه باشکوه ورزشکاران و همچنین سخنرانی دکتر رضوی در ورزشگاه ملت شاهین شهر اجرا گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز