برنامه های هیات چوگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۱۵۷۳۵
برنامه های هیات چوگان به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم با شکوه و رسمی رژه چوگان بازان استان اصفهان از خیابان سپاه به طرف میدان نقش جهان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم با شکوه و رسمی رژه چوگان بازان استان اصفهان ویژه (بانوان و آقایان) با حضور امینازاده معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگرمسئولین ورزش استان، گردشگران خارجی و داخلی، ورزشکاران و... در روز دوشنبه 27 شهریورماه ساعت 18 از خیابان سپاه به طرف میدان نقش جهان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم مسابقات و بازی نمادین چند جانبه چوگان توسط چوگان بازان استان اصفهان (آقایان) در محل میدان نقش جهان اصفهان مهد چوگان ایران و جهان با اجرای موسیقی و حرکات نمایشی ورزش باستانی توسط ورزشکاران استان اصفهان (شاپورآباد) انجام شد.

همچنین برنامه استعدادیابی با هدف شناخت و جذب علاقمندان در ورزش چوگان ویژه (دختران و پسران) به همراه توزیع بروشورهای آشنایی با ورزش چوگان در بین اقشار مختلف جامعه صورت پذیرفت و از علاقمندان و افراد مستعد در ورزش چوگان دعوت بعمل آمد که در مرحله دوم تست استعدادیابی که بر اساس فاکتورهای مختص چوگان روز جمعه 7/7/96 ساعت 9:30 صبح در محل مجموعه فرهنگی ورزشی چوگان نقش جهان اصفهان انجام خواهد شد شرکت کنند.

شایان ذکر است این مراسم با هدف فرهنگ سازی ، معرفی و ترویج ورزش ملی و میهنی چوگان انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز