برگزاری مسابقات تنیس ۱۵۰۰ امتیازی در اصفهان

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۲۴۴۰۰
برگزاری مسابقات تنیس ۱۵۰۰ امتیازی در اصفهان
مراسم قرعه‌کشی جدول اصلی مسابقات جایزه بزرگ تنیس 1500 امتیازی کشوری آقایان، جام موتوسل و یادواره شهید حججی در خانه تنیس ملل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مراسم قرعه‌کشی جدول اصلی مسابقات جایزه بزرگ تنیس 1500 امتیازی کشوری آقایان، جام موتوسل و یادواره شهید حججی با حضور مدیر مسابقات، سر‌داور و نماینده بازیکنان و مسئول روابط عمومی مسابقات در خانه تنیس ملل برگزار شد.

در این مراسم قرعه‌کشی مشخص شد که 48 نفر بازیکنان برتر رنکینگ کشوری به همراه 16 نفر صعود کننده از جدول مقدماتی در قالب یک جدول 64 نفری در مرحله یک سی‌ و دوم که در روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت.

جدول انتخابی مسابقات با استقبال گسترده بازیکنان از 11 استان کشور در جدول 128 نفره از روز چهارشنبه آغاز گردید که در پایان 16 نفر به جدول اصلی مسابقات راه یافتند و بقیه بر اساس رنکینگ کشوری در جدول اصلی 64 نفره حضور دارند.

این مسابقات بالاترین سطح آقایان کشوری است که با حمایت مالی شرکت موتوسل در حال برگزاری است؛ هم‌چنین مراسم ثبت‌نام و قرعه‌کشی بخش 2 نفره مسابقات فردا در محل خانه تنیس ملل برگزار می‌شود.

گفتنی است این مسابقات در روز پنجشنبه با برگزاری فینال 2 نفره و روز جمعه 28 مهر‌ماه با برگزاری فینال انفرادی و مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز