رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان:

فرهنگیان پیشگامان حوزه تولید فرهنگ به شمار می روند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۶:۵۶
کد خبر: ۶۳۵۴۸۵
فرهنگیان پیشگامان حوزه تولید فرهنگ به شمار می روند
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با هم افزایی همه دستگاهها می توان شاهد ترویج فرهنگ اصیل ایرانی در جامعه باشیم.

به گزارش برنا از اصفهان، فریده روشن در سلسله نشست های هم اندیشی اصفهان فردا با حضور جمعی از فرهنگیان و معلمان شهر اصفهان، با تاکید بر این که لازم است از اندیشه های فرهنگیان برای گسترش و ارتقا فرهنگ شهر استفاده کنیم اظهارکرد: این قشر در زمینه تربیت و پرورش نسل آینده تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان پیشگامان در حوزه تولید فرهنگ هستند، اذعان داشت: مدیریت جدید شهر اصفهان در نظر دارد تغییراتی را در زمینه فرهنگ ایجاد کند و این مهم نیاز دارد تک تک شهروندان همراه و همگام باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی را در جامعه مهم خواند و افزود: امید است با هم افزایی آموزش و پرورش و مدیریت شهری و دستگاه های دیگر فرهنگ شهر ارتقا یابد .

وی بر مهارت آموزی در جامعه تاکید و تصریح کرد: با این سیاست می توان کارآفرینی و تولید و اشتغال از دوره تحصیلی را نهادینه کرد که این مهم مهارت در تمام جوانب از جمله اندیشیدن را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز