مشکلات نقش جهان مانع صدور پروانه حرفه ای برای سپاهان

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۱:۴۰
کد خبر: ۶۳۷۳۷۲
مشکلات نقش جهان مانع صدور پروانه حرفه ای برای سپاهان
مدیریت مجوز حرفه ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مشکلات ورزشگاه نقش جهان از دلایل اصلی عدم صدور مجوز حرفه ای برای این باشگاه است.

به گزارش برنا ازاصفها،محمدعلی بصیریان با اعلام این مطلب افزود: بندهای I-01 الی I-14   )الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (مربوط به استادیوم های خانگی جزو الزامات با معیار َ A محسوب شده و باشگاها باید این معیار را رعایت فرمایند و متاسفانه ورزشگاه نقش جهان فاقد الزامات A  بوده و مورد تائید برای برگزاری مسابقات آسیایی نمی باشد.

 وی همچنین اظهار داشت:  موضوع مالکیت ورزشگاه نقش جهان، اتاق کنترل استادیوم، گواهینامه های ایمنی و امنیتی که توسط هیچیک از ارگان های ذیصلاح کشور مورد تائید قرار نمی گیرد، مشکلات ساختاری استادیوم، ورودی ها و خروجی ها، طرح خروج اضطراری، سازمان ایمنی و امنیتی، تائیدیه های نور و چمن ورزشگاه نقش جهان از جمله مواردی است که نقش جهان در این زمینه کمبودهایی دارد و لذا پنجره مربوطه در  AFC برای باشگاه قرمز و عملا استادیوم برای برگزاری مسابقات آسیایی مورد تائید نمی باشد.

وی ادامه داد: فقط مجوز ملی برای باشگاه و استادیوم نقش جهان صادر شده که در آن  فقط اجازه برگزاری مسابقات داخلی صادر شده است.

بصیریان در پایان گفت: تنها دلیل محرومیت باشگاه از دریافت مجوز حرفه ای فقط مشکل استادیوم بوده و این باشگاه در سایر الزامات به طور کامل مدارک خود را ارسال نموده و نمره قبولی دریافت کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز