انهدام باند سارقان میلیاردی منازل خمینی شهر

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۴۸۰۰۰
انهدام باند سارقان میلیاردی منازل خمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری اعضای یک باند 11 نفره سرقت منزل و کشف 6 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ" علی جعفری نژاد" اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان خمینی شهر و شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند 10 سارق را که همگی غیر بومی بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودروی سرقتی و مقادیر زیادی وجوه نقد و طلای سرقتی که توسط کارشناسان 6 میلیارد ریال ارزش گذاری شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به سرقت از منازل شهروندان خمینی شهر و فروش اموال به یک مالخر اعتراف کردند اضافه کرد : مالخر اموال نیز دستگیر شده و به همراه سایر متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان ضمن اینکه به شهروندان توصیه کرد نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنند از کسانی که منازل آنها مورد دستبرد سارقان قرار گرفته خواست ، به پلیس آگاهی شهرستان خمینی شهر مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز