پیام تقدیر دکتر مهرعلیزاده از حامیان ورزشی کاشان

همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۷:۳۷
کد خبر: ۶۴۹۹۵۹
همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان برگزار شد
استاندار اصفهان در اولین همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان با ارسال پیامی از حامیان ورزش که برای ایجاد بستر مناسب در جهت توسعه فضاها و امکانات ورزشی و ترغیب جوانان به حضور بیشتر در عرصه ورزش فعالیت می کنید، تقدیر کرد.

به گزارش برنا از اصفهان، متن پیام قرائت شده ی دکتر محسن مهرعلیزاده در اولین همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان بدین شرح می باشد:

البَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً وَخَیْرٌ أَمَلاً (سوره کهف آیه ۴۶)

اعمال صالح که تا قیامت باقی است نزد پروردگار از نظر ثواب بهتر و از نظر امیدمندی نیکوتر است

خدای متعال را شاکریم که افراد نیکوکار و خیر اندیش همراه و همگام با مسئولین در مسیر رشد و توسعه کشور تلاش می کنند و با فعالیت های خیرخواهانه و انسان دوستانه خود بخش قابل توجهی از نیازهای جامعه را مرتفع می نمایند.

فعالیت انسان های خیر اندیش و ایثارگر در عرصه های مختلف سازندگی مخصوصاً احداث فضاهای ورزشی می تواند زمینه های پویایی، سلامت و شادابی جامعه را به ارمغان آورد و حضور انسان های پاک نیت و فداکار با چهره های ماندگار مایه افتخار و مباهات جامعه بوده و همواره پیام انسان دوستی، امید و شادی را در دلها می نشانند.

همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان، فرصت مغتنمی است تا حضور شما انسان های فرهیخته و خیر را در جمع خانواده بزرگ نیکوکاران کشور مخصوصاً خیرین ورزشی ساز دارالمومنین کاشان گرامی بدارم چرا که شما زنان آینده نگر و مردان فداکار با فعالیت های خیرخواهانه ی خود و حرکت در جهت توسعه منابع و فضاهای ورزشی، نقش بسیار موثری در کمک به سلامت و نشاط نسل جوان و آینده ساز کشور دارید.

به نمایندگی از دولت محترم تدبیر و امید و مردم شریف استان از شما خیرین ورزشی ساز که برای ایجاد بستر مناسب در جهت توسعه فضاها و امکانات ورزشی و ترغیب جوانان به حضور بیشتر در عرصه ورزش فعالیت می کنید و نقش بسیار مهمی در جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح نشاط و امید به زندگی ایفا می کنید صمیمانه سپاسگزاری کنم و از خداوند منان سلامتی و طول عمر با عزت و سعادت شما را مسألت می نمایم.

ضمناً در حوزه ی مدیریت عالی استان تلاش خواهیم کرد تا زمینه ها و بستری را فراهم کنیم تا فعالیت های خیریه های ورزشی ساز و سایر فعالیت های نیکوکارانه و خیرخواهانه به صورت کمی و کیفی گسترش یابد و زمینه های مشارکت و همکاری خیرین بیش از پیش فراهم گردد.

امیدوارم همواره در پناه خداوند متعال تندرست و توانا بوده و همچنان در انجام کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه موفق و موید باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز