دستگیری سارقان با یک میلیارد ریال اموال مسروقه

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۵۳۲۰۴
دستگیری سارقان با یک میلیارد ریال اموال مسروقه
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای یک باند 4 نفره سارقان و مالخران اماکن خصوصی و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی به عمل آمده مشخص شد 2 سارق به وسیله یک دستگاه وانت مزدا اقدام به سرقت درب و پنجره های آلومینومی و آهنی ، میلگرد و آهن آلات و ضایعات فلزی از کارگاه ها و کارخانه های متروکه می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای در این زمینه بیان داشت: افراد دستگیر شده در بازجویی های تخصصی پلیس به سرقت یک میلیارد ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان با همدستی 2 مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ مختاری از دستگیری مالخران اموال مسروقه که دو بردار بودند خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و همه متهمان  به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از مالکان اماکن خصوصی خواست، اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتی الامکان از نگهبانان مطمئن و مورد اطمینان استفاده کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز