تصادف اتوبوس مسافربری با دانگ فنگ ۸ مجروح برجای گذاشت

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۱:۱۷
کد خبر: ۶۶۳۴۷۲
تصادف اتوبوس مسافربری با دانگ فنگ ۸ مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ و مجروحیت 8 نفر از مسافران اتوبوس خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز (26 دی ماه) ماموران پلیس راه "اصفهان-کاشان" از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ در آزادراه امیرکبیر مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از استان فارس به سمت تهران در حرکت بود، بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی 8 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پورقیصری بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس و برخورد با کامیون دانگ فنگ اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از حوادث رانندگی به علت عدم توجه به جلو ، عجله و شتاب و رانندگی با خستگی و خواب آلودگی اتفاق می افتد که از رانندگان مخصوصاً رانندگانی که در عرصه حمل و نقل بار و مسافر فعالیت می کنند درخواست می شود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر جاده ای نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز