توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در دستورکار شهرداری

شغل عزتمندانه برای بانوان سرپرست خانوار با راه اندازی مرکز رشد مرآت

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۰:۴۴
کد خبر: ۶۶۴۰۱۷
شغل عزتمندانه برای بانوان سرپرست خانوار با راه اندازی مرکز رشد مرآت
شهردار اصفهان گفت: مرکز رشد، آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار "مرآت" مسیری برای رسیدن به یک اشتغال شایسته برای بانوان سرپرست خانوار در رشته های مختلف است.

به گزارش برنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی در آئین افتتاحیه اولین مرکز رشد، آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مرآت که در منطقه 10 برگزار شد، اظهار داشت: این مرکز دارای بخش های مختلف و مسیری برای رسیدن به یک اشتغال شایسته برای بانوان سرپرست خانوار در رشته های مختلف است.

وی با بیان اینکه بانوان در این مرکز پس از فراگیری آموزش ها آنرا با یک اقدام عملی ترکیب می کنند، تصریح کرد: مرکز رشد مرآت محلی بسیار مناسب برای زنان سرپرست خانوار در راستای یک اقتصاد سالم است که می تواند منجر به یک زندگی آبرومند برای زنانی که نیاز به اشتغال دارند باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: پس از بررسی های لازم چاره ای برای فروش محصولات بانوان این مرکز می اندیشیم تا این زنان سرپرست خانوار در منطقه 10 بتوانند با داشتن یک شغل عزتمندانه به یک زندگی شرافتمندانه برسند.

وی با بیان اینکه هر یک از این بانوان که موفق به طی این مسیر و زندگی آبرومندانه شوند می تواند از بزرگترین دستاوردهای ما تلقی شود، افزود: از اعضای شورای شهر و تمام کسانی که در بوجود آوردن این مرکز تلاش کردند کمال تشکر را دارم.        

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز