رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

میدان امام علی(ع) به برنامه های فرهنگی اختصاص می یابد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۸:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۴۳۸
میدان امام علی(ع) به برنامه های فرهنگی اختصاص می یابد
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گذر چهارباغ و میدان امام علی(ع) به برنامه های فرهنگی و حوزه فرهنگ اختصاص می یابد.

به گزارش برنا از اصفهان، فریده روشن در بیست و یکمین نشست از سلسله نشست‌های "اصفهان فردا" در جمع فعالان حوزه نشر اصفهان افزود: متاسفانه سرانه مطالعه در اصفهان به عنوان شهر فرهنگی  و تاریخی نسبت به شهرهای دیگر کشور بسیار کم است.

 وی با تاکید بر این که باید در حوزه نشر آسیب شناسی به صورت جدی صورت گیرد اذعان داشت: باید با توجه به سابقه تاریخی دغدغه های حوزه نشر را رفع و کاهش دهیم به طوری که علاوه بر مدیریت شهری باید مدیریت ارشاد، حوزه فرهنگی و هنری برای اهل قلم و نشر و کتابخوانی کمک کنند تا مشکلات این حوزه را رفع کنند تا تاثیری برای آیندگان داشته باشیم.

تلاش می کنیم فرهنگ و روح کتاب را به کالبد شهر برگردانیم

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این که باید از پتانسیل های شهر  و اهل قلم به خوبی استفاده شود تا از فرار مغزها و نخبگان  جلوگیری گردد ادامه داد: تلاش می کنیم که فرهنگ و روح کتاب را به کالبد شهر برگردانیم و اختصاص قطب هایی چون گذر چهارباغ و میدان امام علی(ع) به برنامه های فرهنگی در همین راستا برنامه ریزی شده است.

وی تاکید کرد: مصوبات در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نیز به سمت و سوی حمایت از حوزه فرهنگ هدایت می‌شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز