استقبال خوب کشتی گیران اصفهان از کشتی پهلوانی

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۶۶۸۹۹
استقبال خوب کشتی گیران اصفهان از کشتی پهلوانی
رئیس هیات کشتی استان اصفهان گفت: مسابقات کشوری کشتی پهلوانی بر اساس تقویم فدراسیون در بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد و نفرات برتر این رقابت ها به عنوان نمایندگان استان اصفهان به روی تشک خواهند رفت که برای این عزیزان آرزوی موفیت می نماییم.

به گزارش برنا ازاصفهان، رقابت های کشتی پهلوانی استان یادواره شهید محسن همت زاده  در سالن کشتی پوریای ولی اصفهان برگزار شد.

رییس هیات کشتی استان اصفهان با حضور در سالن رقابت ها ، این رویداد را از نزدیک نظاره گر بود و با اعلام  استقبال خوب کشتی گیران از  این رقابت ها گفت : مسابقات کشتی پهلوانی  یادواره شهید محسن همت زاده در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور 80 ورزشکار  در سالن پوریای ولی مجموعه ورزشی شهید نصر اصفهان برگزار شد.

محمد مجیری با ذکر اینکه این رقابت ها انتخابی استان برای اعزام به مسابقات کشتی پهلوانی کشور در این دو رده سنی محسوب می شود گفت : مسابقات کشوری کشتی پهلوانی بر اساس تقویم فدراسیون در بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد و نفرات برتر این رقابت ها به عنوان نمایندگان استان اصفهان به روی تشک خواهند رفت که برای این عزیزان آرزوی موفیت می نماییم.

مجیری با اشاره به اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی ایران اسلامی است گفت : انتظار می رود ورزشکاران و قهرمانان اصفهان فرهنگ و منش های پهلوانی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده و این منش ها را نه تنها در میادین ورزشی بلکه در لحظه لحظه زندگی روزمره خود به کار برند.

این رقابت ها را خانواده شهید محسن همت زاده ، حبیب ا... ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ، پهلوان محمد مشفقی ، پهلوان سیف ا... بهرامی و پهلوان حمید آقایلی از نزدیک تماشا کردند و در پایان  در رده سنی نوجوانان آقایان : یونس صالح ، مهدی نصراله ، محمدحسین باقری،امیر محمد حیدری،امیرحسین مهرابی و در رده سنی جوانان : علیرضا اسدی،علی القاصی،علیرضا باباچی،امیرحسین تقی زاده،سینا فرخان و ابوالفضل حسینی مقام های اول وزن های مختلف را به خود اختصاص دادند و به ایشان مدال ،  حکم و جوایزی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز