مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

سمن ها ظرفیت اشتغال زایی بالایی دارند

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۷:۳۹
کد خبر: ۶۷۱۳۰۰
سمن ها ظرفیت اشتغال زایی بالایی دارند
مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان اصفهان گفت: باشگاه های ورزشی و سمن ها ظرفیت اشتغال زایی بالایی دارند و می توانند در توسعه پایدار نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محمد سلطان حسینی در همایش نقش هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد و جوانان در توسعه پایدار اظهار داشت: از زمان حضور من در اداره کل ورزش و جوانان تا کنون تعداد باشگاه های ورزشی از 400 باشگاه بیش از 1300 باشگاه رسیده است. اگر میانگین درنظر بگیریم که هر باشگاه 10 نفر اشتغال زایی داشته باشد، به عددی بالغ بر 10هزار شغل می رسیم.

وی ادامه داد: سمن ها نیز در اشتغال زایی و توسعه پایدار نقش بسزایی دارند و برخی از سمن ها با یک میلیون تومانی که به عنوان کمک هزینه از معاونت جوانان و امور سمن ها دریافت می کنند، چندین نفر را جذب به کار می کنند. این ظرفیت و پتانسیل خوبی است که باید دیده شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست خواهان توجه و رسیدگی به امور سمن ها و جوانان شد و تصریح کرد: همایش هایی مانند نقش سمن ها، هیات های ورزشی و  سازمان های مردم نهاد و جوانان می تواند در هدایت ای مجموعه متشکل از جوانان با استعداد  به سمت ایجاد شغل و تامین سلامت مردم سوق دهند.

در پایان این مراسم از فرهاد رحیمی و رسول رضوانی به عنوان کارآفرین نمنونه و نیز باشگاه های ذوب آهن، سپاهان و گیتی پسمند نجلیل شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز