مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان:

فضاهای سبز منطقه ۹ شهرداری اکولوژیک است

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۵:۲۵
کد خبر: ۶۷۴۷۴۱
فضاهای سبز منطقه ۹ شهرداری اکولوژیک است
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: تمامی پروژه های منطقه 9 بنابر خواست مردم برنامه ریزی شده و شورایاری های این منطقه در کنار شهرداری حضور فعال دارند.

به گزارش برنا از اصفهان، سید عباس روحانی در حاشیه  آیین افتتاحیه پروژه های منطقه 9 اظهار کرد: این منطقه از چرخه توسعه و خدمات عمرانی دیگر مناطق شهر عقب نمانده و با توجه به بضاعت خود تلاش بر این دارد نیازهای مردم را با تعریف پروژه ها برطرف کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این منطقه با کمبود فضاهای تفرجگاهی، بوستان ها و پارک های شهری روبرو هستیم افتتاح چند بوستان در دستور کار قرار گرفت. البته در این منطقه فضای سبز زیادی وجود دارد که اکثرا اکولوژیک هستند.

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان عنوان کرد: فاز چهارم بوستان مهر افتتاح شد که البته توسعه 16 هزار مربعی این بوستان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

فاز دوم بوستان کوهسار در ضلع غربی کوه آتشگاه و بوستان جنت در ضلع جنوبی خیابان آتشگاه امروز افتتاح شد تا محدوده آتشگاه به محور گردشگری ناژوان متصل شود.

وی با بیان اینکه بودجه محرومیت زدایی برای توسعه مناطق کم برخوردار شهری در نظر گرفته می شود گفت: منطقه 9 نیز یکی از این مناطق است اما در طی دو سال گذشته اختصاص این بودجه به این منطقه به خوبی مدیریت نشده زیرا توسعه متوازن را در نظر نگرفته اند.به طوریکه این بودجه در سال جاری در این منطقه 3 میلیارد تومان بوده است.

روحانی با اعلام اینکه منطقه 9 از قدمت زیادی برخوردار بوده و تمامی محلات آن به طور ارگانیک شکل گرفته اند گفت: بیشترین مادی های شهر در این منطقه قرار گرفته اند که باعث بروز ترافیک شده و اتصال 23 محله آن با شریان اصلی شهر با مشکل روبرو کرده و باعث شده مردم از حمل و نقل عمومی استقبال چندانی نداشته باشند.

وی افزود: به همین دلیل است که ایجاد یک گذر با طول و عرض کم در این منطقه از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به احداث اتوبان برخوردار است.

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان با اشاره به این که  بودجه در نظر گرفته شده  این منطقه برای سال جاری 56 میلیارد تومان پیش بینی شده بوده که تا بحال 50 درصد آن محقق شده است تصریح کرد: پیش بینی می کنیم این رقم تا پایان سال به 65 درصد برسد. در همین راستا اگر همکاری مردم با مسوولان منطقه نباشد توسعه این مهم  به طور کامل محقق نمی شود.

وی با بیان این که تمامی پروژه های این  منطقه بنابر خواست مردم برنامه ریزی شده است  ادامه داد: شورایاری های این منطقه در کنار شهرداری حضور فعال دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز