حاشیه های دیدار مربی بارسا با نصف جهان

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۸:۱۱
کد خبر: ۶۸۱۲۳۹
حاشیه های دیدار مربی بارسا با نصف جهان
تعداد زیادی از هواداران سپاهان با چند دستگاه اتوبوس خودشان را به مشهد رسانده بودند.

به گزارش برنا از اصفهان، حواشی دیدار مشکی پوشان و سپاهان به این شرح است:

بازی در ورزشگاه زیبای امام رضا انجام شد . تعداد زیادی از هواداران سپاهان با چند دستگاه اتوبوس خودشان را به مشهد رسانده بودند .تماشاگران مشهدی اول بازی حسابی رضا عنایتی را مورد تشویق خود قرار دادند اما در ادامه و دریافت گلهای فراوان مشکی پوشان ،کار به پرتاب بطری آب معدنی به سمت این مربی کشیده شد که البته ضارب نشانه گیری خوبی نداشت !

نحوه تشویق تماشاگران اصفهانی ، بسیار با شور و حرارت بود آنها ۹۰ دقیقه تیم خود را یکصدا تشویق کردند .بعد از بازی بوقچی های مشهدی تا درب رختکن تیم مشکی پوشان رفته و شروع به داد بیداد کردند . نیروی انتظامی سعی در متفرق نمودن این لیدرها ی عصبانی داشت

محمود یاوری از نزدیک این بازی را تماشا کرد . او به رختکن سپاهان هم رفت . ضمن اینکه همه جا با ابراهیم زاده دیده می شد .حتی در فرودگاه کنار هم نشسته بودند .  رفتار های گلر سپاهان که سوریه ای می باشد مورد توجه تماشاگران مشهدی قرار گرفت .

رضا عنایتی روزی مدعی شد که میخواهد مربی بارسا شود . اما دریافت ۵ گل از تیم سپاهان اصفهان معروف به نصف جهان کار را خراب کرد !  روی نیمکت مشکی پوشان استرس و بی نظمی حرف اول را می زد . دستیاران عنایتی هر تصمیمی می گرفتند . عنایتی مخالفت می کرد

 شادی پس از گل سپاهانی ها با نیمکت این تیم تقسیم می شد به نظر می رسد ابراهیم زاده توانسته روحی روانی بازیکنان را دگرگون کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز