کماندار اصفهانی قهرمان کشور در مسابقات کامپوند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲:۴۹
کد خبر: ۶۸۱۷۱۴
کماندار اصفهانی قهرمان کشور در مسابقات کامپوند
مصطفی زراسوند از اصفهان در مسابقات کامپوند انفرادی مردان در جایگاه نخست ایستاد.

به گزارش برنا از اصفهان، مسابقات تیروکمان مرحله پایانی رنکنیگ کشوری و فینال فینالیست‌ها در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار شد و کمانداران برتر هر رشته معرفی شدند.

مرحله پایانی رنکینگ کشوری و فینال فینالیست‌های تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان با حضور ۱۶ کماندار بعد از برگزاری ۷ مرحله مسابقات در شهرهای ساری، بجنورد، جلفا، ارومیه، اهواز، بندرعباس و تهران در سایت تیر وکمان تهران برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کمانداران برتر هر رشته به شرح زیر اعلام شد:

در بخش کامپوند انفرادی زنان؛ اکرم شعبانی از تهران اول شد و راحله فارسی از البرز و رویا شاهمرادی از قم در جایگاه دوم و سوم ایستادند. در کامپوند انفرادی مردان؛ مصطفی زراسوند از اصفهان در جایگاه نخست ایستاد و احمد اکبری و محمد معدن‌دار از قزوین دوم و سوم شدند.

در ریکرو انفرادی زنان؛ مهسا بدخشان از تهران اول شد و پارمیدا قاسمی و مهتا عبدالهی از تهران دوم و سوم شدند. در ریکرو انفرادی مردان نیز؛ احسان دیزچی از آذربایجان شرقی در جایگاه اول ایستاد و عرفان ارژنگی‌پور از آذربایجان شرقی و پوریا حاجی بیگلو از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز