کشف محموله ۱۲ تنی پروفیل آلومینیوم قاچاق

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۳:۴۲
کد خبر: ۶۸۹۶۶۴
کشف محموله ۱۲ تنی پروفیل آلومینیوم قاچاق
یک محموله 12 تنی پروفیل آلومینیوم خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم شناسایی و توقیف شد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید رئیسیان هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر "سمیرم – شهرضا" به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند .

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از توقف خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار 12 تن پروفیل آلومینیوم خارجی که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می شدند کشف شد.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال برآورد شده گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان این فرماندهی باتمام ظرفیت و توان عملیاتی خود با قاچاقچیان کالا برخورد می کند و اجازه نخواهد داد عده ای سودجو و فرصت طلب با قاچاق کالاهای خارجی به اقتصاد و تولید کشور ضربه بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز