توقیف وانت مزدا با ۲۶۸ کیلو گرم مواد افیونی درنائین

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۹۴۵۹۸
توقیف وانت مزدا با ۲۶۸ کیلو گرم مواد افیونی درنائین
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار 268 کیلو گرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و مأموران انتظامی شهرستان نائین خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ "سید تقی حسینی" اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به استان اصفهان می باشد ، بلافاصله تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و مأموران انتظامی شهرستان نائین به یکی از ورودی های اصفهان اعزام شدند.

وی افزود: یک وانت مزدا متعلق به این سوداگر مرگ در یکی از محورهای فرعی شهرستان نائین شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار 198کیلو و 350گرم تریاک و 70کیلو گرم حشیش که در اتاق بار جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز