استاندار اصفهان تاکید کرد:

برنامه های صدا و سیما باید دارای منطق و منطبق با شرایط روز باشد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۴:۲۹
کد خبر: ۶۹۷۰۹۸
برنامه های صدا و سیما باید دارای منطق و منطبق با شرایط روز باشد
محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: برنامه صداو سیما باید دارای منطق و منطبق با شرایط روز باشد و بتواند بدون تبلیغ، بینندگان را به سمت کانال های صدا و سیما جذب نماید و تلاش شود با تکنولوژی و کالاهای ایرانی و با کیفیت بالای محتوایی و شمایلی ساخته شود.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در مراسم مبادله تفاهم نامه پروژه های ملی( سریالهای ۲۶ قسمتی شهید بهشتی، آقا نورالله نجفی و مستند۴۰ قسمتی چهلستون) که با حضور معاون امور استان های صداوسیما برگزار گردید، اظهارداشت: انعقاد این تفاهمنامه اقدام شایسته ای است چرا که نمایندگان دولت وظیفه دارند در جهت اعتلای فرهنگ، تاریخ و هویت و باورهای اجتماعی مردم تلاش و در جهت ساختن جامعه ای پویا و رشد همه جانبه نقش آفرینی نمایند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه جوامع معمولا با تکیه بر گذشته رشد می کنند، اظهارداشت: هویت فرهنگی و تاریخی پشتیبان رشد هر جامعه ای است و در کشور ما هنرمندان عرصه های گوناگون و آنچه که بعنوان هنر انسانی نامگذاری می شود کم نیستند و در تاریخ پرشکوه ایران درخشیدند و امروز همه ی ما با اتکا به آنان حرکت می کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هنر مدیریت این است که از گذشته بعنوان سرمایه اولیه استفاده کند ولی در گذشته نماند و با علم روز حرکت رو به جلوی خود را شتاب بخشد، افزود: نماد عینی دین و باور اعتقادی باید در جامعه نمود داشته باشد.

مهرعلیزاده تاکید کرد: ارائه ی چهره بزرگان تاریخی و گذشتگان پرافتخار باید با ظرافیت و هنر صورت پذیرد و از طریق نوشتن کتاب و مخصوصاً ساخت فیلم و سریال با کیفیت مردم را با ذوق و شوق به سمت برنامه های رسانه ملی بشتاباند.

محسن مهرعلیزاده اضافه کرد: این برنامه ها باید دارای منطق و منطبق با شرایط روز باشد و بتواند بدون تبلیغ، بینندگان را به سمت کانال های صدا و سیما جذب نماید و تلاش شود با تکنولوژی و کالاهای ایرانی و با کیفیت بالای محتوایی و شمایلی ساخته شود.

استانداراصفهان تاکید کرد: صدا و سیما نه آنچنان باید وادادگی داشته باشد که دقیقا و فقط آنچه کف خیابان است را ارائه دهد و بدون توجه به هنجارهای اجتماعی و ارزش های ایرانی و اسلامی و اصالت جامعه باشد که در این صورت جامعه را به سمت ابتذال و سقوط پیش می برد و نه اینکه فقط به صورت مطلق یک سری مفاهیم را ترویج کنیم که اگر اینگونه شد مخاطبین کاهش می یابند و بخشی از جامعه را از دست خواهیم داد.

مهرعلیزاده با اشاره به ساخت سریال شهید بهشتی، اظهارداشت: شهید بهشتی فردی متعهد، متدین و آشنا به مسائل روز بود و ذهنی منظم و دارای برنامه ریزی، مدیریت و شجاعت داشت و اهل تزویر و ریا نبود و چگونگی پرداختن به این شخصیت که بتواند به مقدار زیادی به سوالات جامعه جوان امروز پاسخ دهد مهم است و همین امر در خصوص آقا نورالله نجفی نیز ضد استبداد و ضد استعمار دهه های گذشته صدق خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: همفکری و هماهنگی مدیریت استان با صدا و سیما قابل ملاحظه است و ما باید در جهت توسعه استان از ظرفیت صدا و سیما بخصوص با توجه به روحیه ی شایسته برتری طلبی مردم این استان استفاده ی بیشتری نماییم.

استاندار اصفهان یادآور شد: استان اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و تنها همدلی و هماهنگی باید بیشتر شود و صدا و سیما نقش مهمی را در این خصوص ایفا می کند.

حضور دکتر مهرعلیزاده به عنوان چهره ای ملی و سخت کوش، فرصت مهمی برای استان اصفهان است.

دکتر دارابی نیز در این مراسم اظهارداشت : دکتر مهرعلیزاده از مدیران سخت کوش، جهادی و پرتلاش کشور هستند و کارنامه موفقی را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته اند و همیشه به حوزه رسانه توجه شایسته و بایسته ای داشته اند و امروز نیز این مراسم گویای عزم بزرگ و اراده جدی و اهتمام ایشان است.

وی افزود: امروز یک چهره ی ملی خادم مردم اصفهان است و این فرصت مهمی برای این استان می باشد.

علی دارابی با تایید سخنان استاندار اظهارداشت: ساخت سریال شهید بهشتی و آقا نوراله نجفی باید متناسب با زبان جوان امروزی باشد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما یادآور شد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خود را مکلف به حمایت از دولت می داند و در استان ها، استاندار نماینده دولت است و ما باید ایشان را و یاری را دولت نماییم و از طرفی بایددوستانه نقد و مشفقانه کنیم و از تخریب و سیاه نمایی بپرهیزیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز