برگزاری اولین جلسه کارگاه تیپ شناسی شخصیت

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۰:۲۹
کد خبر: ۷۱۱۶۶۱
برگزاری اولین جلسه کارگاه تیپ شناسی شخصیت
سومین کارگاه از سری کارگاه های آموزشی واحد جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با همکاری ثمن بانوان اندیشه و عاطفه کاشان برگزار شد .

به گزارش  ،اولین کارگاه از دوکارگاه آموزشی تیپ شناسی شخصیت با تدریس سرکار خانم مینا سعادت -کارشناس ارشد روانشناسی بالینی- و با حضور ۱۸ شرکت‌کننده با همکاری ثمن بانوان اندیشه و عاطفه و واحد جوانان اداره ورزش برگزار شد.

در این کارگاه استاد سعادت با بیان مقدماتی درباره شخصیت و مولفه های آن به نظریه‌های شخصیت پرداخته در مورد انواع تیپ های شخصیتی به بحث و تبادل نظر پرداختند و تاثیر انواع تیپ های شخصیتی روی ازدواج و شغل را بیان نمودندکه مورد توجه علاقمندان و شرکت کنندگان قرار گرفت .

ضمنا پیش از این نیز با همکاری واحد جوانان اداره ورزش و جوانان اولین جلسه کارگاه در حین ازدواج ویژه زوجین عقد و نامزد با حضور استاد سرکار خانم نامیه گلستانه -کارشناس ارشد روانشناسی بالینی - که طی آن مباحث مهارتهای همدلی و مهارت های انتقادی زوج و ادبیات کلام همسران مورد تدریس واقع شد و دومین جلسه کارگاه در حین ازدواج با موضوع نقش و جایگاه والدین در زندگی زناشویی خود آگاهی و دیگر آگاهی همسران با حضور سرکارخانم ناحیه گلستانه نیز برگزار شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز