شهنازی: به دنبال یک حرکت نو در ذوب آهن هستیم

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۱:۰۴
کد خبر: ۷۱۹۵۱۲
شهنازی: به دنبال یک حرکت نو در ذوب آهن هستیم
رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن گفت:  به دنبال یک حرکت نو در باشگاه ذوب آهن هستیم و تیم فوتبال ذوب آهن همیشه به عنوان پیشانی باشگاه بوده است.

به گزارش برنا-اصفهان، شاهرخ شهنازی در مراسم معارفه سرمربی جدید ذوب آهن اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن به استراتژی‌هایی که ترسیم شده بود دست پیدا کرده است. آقای یزدی‌زاده  نیز حمایت کاملشان را از باشگاه ذوب‌آهن انجام داده‌اند. ما به دنبال یک حرکت نو در باشگاه ذوب آهن هستیم. تیم فوتبال ذوب آهن همیشه به عنوان پیشانی باشگاه بوده است اما به رشته‌های دیگر نیز توجه داریم.

وی افزود: ذوب‌آهن یک برند است که ۵۰ سال مانده اما ما می‌آییم و می‌رویم. سال گذشته قبل از انتخاب قلعه‌نویی نیز به آقای نمازی رسیده بودیم اما این اتفاق نیفتاد. بنابراین این یک انتخاب قدیمی است. البته از زحمات آقای قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنیم. باشگاه ذوب‌آهن یک باشگاه خوش استقبال و خوش بدرقه است. پدر آقای نمازی از دوستان قدیمی من است. او از فرزندان دکتر نمازی‌زاده از بزرگان این کشور است.

وی ادامه داد: ما به دنبال این نیستیم که به هر قیمی قهرمان لیگ شویم و می‌خواهیم مقامی را با شرافت کسب کنیم. انتظار دارم به تیم فرصت داده شود. ما برنامه‌ریزی خواهیم کرد و باید صبر و حوصله داشته باشیم؛ معتقدم نباید زود از کوره در برویم.

از حواشی این مراسم می‌توان به تاخیر یک ساعته در شروع آن اشاره کرد. این مراسم قرار بود از ساعت ۱۶ آغاز شود.

همچنین یکی از هواداران در اواسط مراسم از حاضران خواست به افتخار نابودی سپاهان کف بزنند!

در حاشیه مراسم نیز از مهدی رجب‌زاده بازیکن باتجربه و مربی جدید تیم ذوب آهن تقدیر شد.

تعداد زیادی از هواداران حاضر در سالن نیز با انداختن سلفی در کنار بازیکن‌ها، نظم مراسم را برهم زدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز