در دیدار مدیر عامل جدید ذوب آهن با استاندار اصفهان مطرح شد:

تاکید استاندار اصفهان بر حل مشکلات و چالش های ذوب آهن اصفهان

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۰:۱۳
کد خبر: ۷۲۰۰۰۳
تاکید استاندار اصفهان بر حل مشکلات و چالش های ذوب آهن اصفهان
پس از آئین تکریم و معارفه رسمی منصور یزدی زاده مدیر عامل جدید ذوب آهن اصفهان که با حضور مقامات کشوری و محلی و جمعی از مدیران صنایع کشور برگزار شد ، در جلسه ی ویژه ای با مهرعلیزاده استاندار اصفهان ، مشکلات و چالش های ذوب آهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، در این جلسه که جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ، مرتضی لطفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)  و احمد زمانی مدیر شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز حضور داشتند ، مهرعلیزاده طی سخنانی نقش ذوب آهن اصفهان در منطقه و کشور را یادآور شد و گفت : در شرایط فعلی همه باید نسبت به سرنوشت این مجتمع بزرگ صنعتی و مشکلات آن حساس باشیم و در جهت رفع چالشهای موجود تلاش نماییم.

استاندار اصفهان افزود : یکی از چالش های مهم صنعت ، بحث آب است که صنایع باید در این زمینه صرفه جویی و همکاری جدی داشته باشند و به سمت استفاده بهینه از پس آب فاضلاب حرکت کنند . وی با اشاره به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و تاکید بر افزایش تولید و صادرات ، اظهار امیدواری نمود : امید است ذوب آهن بتواند با همت و تلاش کارکنان سخت کوش خود به جایگاه واقعی درعرصه تولید دست یابد.

در این جلسه منصور یزدی زاده مدیر عامل جدید ذوب آهن اصفهان تاکید نمود : با همه توان و با همدلی کارکنان سخت کوش این شرکت ، در جهت رفع مشکلات و تنگناهای موجود و افزایش تولید تلاش خواهیم نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز