نوروزی:

امیدواریم گردشگری پایدار به معنای واقعی تحقق یابد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۲۰۰۳۳
امیدواریم گردشگری پایدار به معنای واقعی تحقق یابد
شهردار اصفهان گفت: در گردشگری پایدار منابع طبیعی از بین نمی رود و امکانات موجود در خدمت وضع موجود نیست در خدمت حال و آینده است و امیدواریم گردشگری پایدار به معنای واقعی تحقق یابد.

به گزارش برنا- اصفهان، قدرت الله نوروزی در افتتاحیه نمایشگاه گردشگری، اظهار کرد: اصفهان هرروز شاهد نمایشگاه های متععدی است حق این است که نمایشگاهای متعددی برگزار شود و امیدواریم دست آورد های بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: اصفهان را همه می‌شناسید و از امکانات و تاریخ و فرهنگ و اقتصاد و توانمندی ها آگاهند پس ما باید به دنبال نوعی گردشگری باشیم که بتوانیم از افراد بیشتری میزبانی کنیم و هم نوعی از گردشگری پایدار را ارائه کنیم که اوصاف خاص خود را داشته باشد چراکه در این نوع گردشگری طبیعت تخریب نمی شود و فرهنگ از میان نمی رود.

شهردار اصفهان ادامه داد: نگاه گردشگری به حال نیست،  بلکه نگاه این صنعت نگاهی توسعه‌پذیر است در گردشگری پایدار منابع طبیعی از بین نمی رود و امکانات موجود در خدمت وضع موجود نیست در خدمت حال و آینده است و امیدواریم گردشگری پایدار به معنای واقعی تحقق یابد.

نوروزی افزود: نگاه ما به امکانات در اصفهان فقط تامین نیازهای مقطعی و زودگذر نیست بلکه به دنبال نگاهی ماندگار هستیم که به عنوان یک سرمایه به گردشگری توجه کرده و با هدف تولید و ثروت و آسیب نرساندن به شهر آن را پیاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان با امکاناتی که دارد می‌تواند مرکزی برای گردشگری پایدار محسوب شود، تاکید کرد: اصفهان امروز در جمع شهرهای خلاق جهان به خوبی می‌تواند ایفای نقش کند چراکه در شبکه شهرهای خلاق 250 شهر جهان از همه قاره‌ها حضور دارند و پیام شهردار اصفهان مبنی بر اصفهان مرکز هنر و گردشگری به گوش همه جهانیان رسیده است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین نمایشگاه هایی می‌توانیم بخش خصوصی را تشویق کنیم تا به سوی استفاده از فرصت های ایجاد شده  برای این صنعت حرکت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز