فرمانده انتظامی استان اصفهان:

حمله دشمن به باورها واعتقادات مردم

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳:۳۲
کد خبر: ۷۲۰۵۱۲
حمله دشمن به باورها واعتقادات مردم
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امروز دشمن مهمترین حملات خود را متوجه باورها و اعتقادات مردم کرده، عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح را خط مقدم حفاظت از عقاید و ارزش ها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان، سردار" مهدی معصوم بیگی" در جمع روحانیون و کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: امروز دشمن بیشترین حملات و هجمه خود را متوجه حوزه باورها و اعتقادات مردم کرده چرا که می داند تا زمانی که مردم پایبند ایمان، اعتقاد و باورها باشند پای نظام اسلامی خود خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران برآمده از مکتب و عقیده است، عنوان داشت: بر این اساس به میزانی که مردم معتقد هستند به همان میزان نیز به نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و پای ارزش های آن می ایستند.

سردار "معصوم بیگی"، فرهنگ دینی و فرهنگ جهاد و شهادت را به عنوان ستون های اصلی جامعه اسلامی برشمرد و اظهار داشت: دشمن بعد از چهل سال مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دریافته است که اگر بخواهد خللی در این نظام ایجاد کند بایستی ابتدا باورها و اعتقادات مردم را متزلزل کند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه حوزه فرهنگ دینی، جهاد و شهادت در نیروهای مسلح ویژه و حساس است، گفت: در بین نیروهای مسلح نیروی انتظامی به لحاظ اینکه در خط مقدم ماموریت قرار دارد از شرایط ویژه تری نسبت به سایر نیروهای مسلح برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حمله به اعتقادات و باورهای دینی به منزله شکستن ستون فقرات یک مجموعه در نظام دینی است، بیان داشت: براین اساس حفاظت از این حوزه ها در نیروهای مسلح اولویت دارد و در نیروی انتظامی نیز روحانیون و مسئولان عقیدتی سیاسی در خط مقدم حفاظت از اعتقادات و باورهای دینی نیروها قرار دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز دشمن با همه توان و ظرفیتش به ستون فقرات جامعه که حوزه باورها و عقیده است حمله ور شده و ما هم بایستی با همه توان از این ستون فقرات  حفاظت کنیم.

سردار معصوم بیگی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش بصیرت کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی گفت: بصیرت یعنی اینکه بدانیم زمانی که سنگر عقیدتی ما محکم شود اگر زمین و زمان بر ما ببارد هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و پیروزی و رستگاری از آن ما خواهد بود.

وی با تقدیر از مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: سال گذشته قرار بود برای 800 نفر از خانواده های کارکنان دوره های بصیرت برگزار شود اما با اهتمام ویژه مجموعه عقیدتی سیاسی پلیس استان این دوره ها برای 3 هزار و 500 نفر اجرا شد که جای تقدیر و تشکر فراوان از این مجموعه دارد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند برخورد حکیمانه بیش از پیش با مردم  است که در این زمینه باید گفت این نوع برخورد از ظرافت های بسیار مهم مدیریتی و فرماندهی به شمار می آید.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: در همین 7، 8 ماه اخیر 3 بحران را در استان اصفهان پشت سر گذاشتیم که همه این بحران ها  با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از رویکرد برخورد حکیمانه به خوبی مدیریت شدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز