برگزاری همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۶:۲۶
کد خبر: ۷۲۲۵۴۲
برگزاری همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه
در چهارمین روز از تیرماه سال جاری، همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به همت مدیریت شاهد و ایثارگر دانشگاه، در تالار زیتون مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا-استان اصفهان ، دراین گردهمایی که با حضور وکیلی مدیر کل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و معاونین، حجت الاسلام و المسلمین جوادی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حسینی معاون دانشجویی و فرهنگی، سهرابی مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولین و دانشجویان دانشگاه برگزار شد،  حسینی ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان نخبگان شاهد و ایثارگر اعلام نمود معاونت دانشجویی فرهنگی با تمام ظرفیت خود از آنان حمایت خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به مسئولیت سالهای گذشته خود در ستاد شاهد و ایثارگر، پیشنهاد کرد با همکاری اداره مشاوره و سلامت روان، کارگاه های آموزشی و جلسات مشاوره برای دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار گردد.

گفتنی است تجدید نظر در نحوه استفاده استاد مشاور، اطلاع رسانی مناسب در خصوص حقوق دانشجویان شاهد و ایثارگر و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی برای این دانشجویان از دیگر پیشنهادات مطرح شده معاون دانشجویی فرهنگی بود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز و نخبه شاهد و ایثارگر با حضور مسئولین دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز