سرمربی تیم فوتسال نوجوانان گیتی پسند

انرژی مثبت زیادی اطراف تیم می بینم

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۸:۴۳
کد خبر: ۷۲۴۶۲۳
اولین تجربه اصفهانی ها در لیگ برتر فوتسال نوجوانان موفقیت آمیز بود.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، حسین شاهزیدی سرمربی تیم فوتسال نوجوانان گیتی پسند اظهار کرد: لیگ برتر نوجوانان کشور لیگی است که امکان حرفه ای شدن و بدن به بدن شدن بازیکنان شهرهای مختلف ، با یکدیگر را فراهم میکند. 

این اولین تجربه ما اصفهانی ها در لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتسال نوجوانان گیتی پسند بیان کرد: بعضی تیم ها از تابستان سال گذشته کار خودشان را شروع کردند و این برای ما که کلا 16جلسه تمرین و 5 مسابقه دوستانه داده و وارد مسابقات شدیم بسیار سخت است.

شاهزیدی ادامه داد: به لطف خدا بازی به بازی بهتر شدیم و انشا الله با تمام توان در نیمه نهایی هم حاضر خواهیم شد و امیدواریم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و تنها به فکر قهرمانی هستیم.

وی در مورد تیم های حاضر گفت: درمورد شخصیت تیمی تیم های حاضر باید بگویم که بعضی تیم ها کار تیمی انجام می دهند و بعضی در کنار کار تیمی دل به تک مهره های خود بسته اند.

وی در مورد شرایط تیم گفت: در مورد تیم نوجوانان گیتی پسند نیز باید بگویم باشگاه، کادر و بازیکنان وحدت مثال زدنی با یکدیگر دارند.

شاهزیدی در پایان بیان کرد: انرژی مثبت زیادی اطراف تیم می بینم و بازیکنان ما  در  بازی های گذشته کاملا باهوش عمل می کنند. آنها سیستم هایی که بسیار کم تمرین کرده بودیم را به نحو احسن اجرا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز