مدیران استانی خبرگزاری برنا در اصفهان گرد هم آمدند

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۳:۲۶
کد خبر: ۷۲۵۹۳۲
مدیران استانی خبرگزاری برنا در اصفهان گرد هم آمدند
پنجمین نشست سراسری مدیران استانی خبرگزاری برنا به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، پنجمین نشست سراسری مدیران استانی خبرگزاری برنا سیزدهم و چهاردهم تیر ماه به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در این نشست، سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان،  علی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی،  محمد حسن بلاغی مبین مدیر عامل خبرگزاری برنا، یاسر صادقی نسب سر دبیر خبرگزاری برنا و محمدکاظمی دبیر تحریریه، محمد علی راد مدیر کل استانهای خبرگزاری برنا و دیگر اعضا شورای سردبیری خبرگزاری برنا و مدیران سراسری خبرگزاری برنا حضور داشتند.

در مراسم حاضران به بحث و بررسی عملکرد یکساله  خبرگزاری و برنامه سال جاری پرداختند و در پایان با اهداء  هدایایی از خبرگزاری های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی به عنوان خبرگزاری های برتر تقدیر شد.

همچنین از میهمانان ویژه این نشست تقدیر به عمل آمد که در ادامه زهرا سعیدی در حالی که هدیه خود را به سرپرست خراسان رضوی تقدیم کرد از وی خواست از طرف همه مردم اصفهان ضمن نایب الزیاره بودن از درگاه امام هشتم برای رفع مشکلات مردم و به ویژه خشکسالی اصفهان دعا کنند.

 عابدی دیگر نماینده اصفهان نیز با تقدیر از مقاومت مردم خوزستان هدیه خود را تقدیم وی کرد و سلطان حسینی نیز هدیه خود را منصوره رضایی قهرمان تنیس روی میز کارگران و خبرنگار برنا اهداء نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز