عابدی :

نتوانستیم کاری برای محرومیت اصفهان انجام دهیم/ هوای پاک اصفهان را با آلودگی و محرومیت تعویض کردیم

۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۸:۲۵
کد خبر: ۷۲۵۹۳۴
نتوانستیم کاری برای محرومیت اصفهان انجام دهیم/ هوای پاک اصفهان را با آلودگی و محرومیت تعویض کردیم
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت و مظلومیت اصفهان گفت: از طریق شما می خواهم مظلومیت شهر اصفهان را به گوش ایران برسانم، زیرا اصفهان به شدت دچار محرومیت شده و ما نتوانسته ایم اصفهان را از مشکلاتی که در تهدیدش می کند نجات دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، علی عابدی در نشست سراسری مدیران و سرپرستان خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: نقش رسانه ها امروز بر کسی پوشیده نیست و من همان احترامی که برای مدافعان کشور قائل هستم برای خبرنگاران نیز قائل هستم؛ زیرا رسانه ها سربازان حق و حقیقت هستند.

وی افزود: کاری که رسانه ها در همه جا از جمله در کشور ما هم انجام می دهند قهرمان پروری است و ایده بسیارخوبی است،زیرا از این طریق قهرمانان کشورمان را معرفی می کنیم.

وی در خصوص وضعیت جوانان گفت: به جای اینکه جوانان به سمت سستی و اعتیاد حرکت کنند، آنها را با هدایت به سمت ورزش و سالم سازی امیدوار باشیم که در آینده جامعه خوب و سالمی داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خبرنگاران باید به جامعه و فرهنگ جهت دهند، زیرا اگر توانستند فرهنگ جامعه را به سمت مناسب و مطلوب هدایت کنند در رسالت خود موفق خواهند بود.

عابدی تصریح کرد: در کنار همه کار هایی که انجام می دهیم، از سیاست نباید غافل شویم؛ زیرا همه باید اطلاعات کافی و درست سیاسی داشته باشیم و بدانیم در کشورمان چه می گذرد.

 

وی ادامه داد: نکته مهنی که باید بدان توجه کنیم این است که هیچ زمانی نباید از وظایف اجتمایی که داریم غافل شویم و به ابعاد اجتمایی توجه ویژه ای داشته باشیم و این می تواند ارزشمند باشد.

آلودگی، محرومیت به جای هوای پاک چهار باغ

عضو کمیسیون درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب اصفهان و نشانه هایی از محرومیت شدید  در اصفهان تاکید کرد: می خواهم از طریق شما مظلومیت شهر اصفهان را به گوش ایران برسانم. زیرا اصفهان به شدت دچار محرومیت شده و ما نتوانسته ایم اصفهان را از مشکلاتی که در آینده تهدیدش می کند نجات دهیم.

وی گفت: اگر تا به امروز از سفر به اصفهان لذت می بردید و یا ما اصفهانی ها از سرسبزی و نصف جهانمان می گفتیم به خاطر میراثی که بود از گذشتگان برای ما به جا مانده است.

وی افزود: از این میراث کهن و گرانبها نه تنها به خوبی حفاظت نکردیم و چیزی به آن اضافه نکردیم بلکه آن را به سمت نابودی با سرعت بالا هدایت کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر امروز نام چهارباغ را می شنوید باقیمانده ۴ باغی است که بیش از نیمی از اصفهان را در برگرفته بود. مسیری که امروز در آن ساختمان ها و اماکن تجاری و اداری سر به فلک کشیده اند. در واقع ما هوای پاک و نفس چهار باغ را با آلودگی هوا و زیبایی اصفهان را با محرومیت جا به جا کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز