استاندار اصفهان:

امامزادگان پایگاه های هدایت و راهبری هستند و همیشه پرنور و پر رونق باقی می مانند

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۰:۲۶
کد خبر: ۷۲۶۸۹۰
امامزادگان پایگاه های هدایت و راهبری هستند و همیشه پرنور و پر رونق باقی می مانند
دکتر محسن مهرعلیزاده در جریان زیارت امام زاده آقاعلی عباس بادرود؛ اظهارداشت: امامزادگان پایگاه های هدایت و راهبری هستند و همیشه پرنور و پر رونق باقی می مانند و بر توسعه ی کمی و کیفی این اماکن مقدس افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در سفر به شهرستان نطنز به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، مشاور عالی استاندار، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و فرماندار شهرستان با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید نطنز نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز ادای احترام نمود.

استاندار اصفهان در ادامه ی این سفر با حضور در امام زاده آقاعلی عباس بادرود ضمن زیارت و غبارروبی این امام زاده واجب التعظیم اظهارداشت: امامزادگان، ستارگان پرنور در آسمان ایران هستند که راهنمای مردم ولایتمدار کشور و جایگاه و پناهگاه مردم می باشند.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه ایرانیان عشق و علاقه ی وافری به امامزادگان دارند، تاکید کرد: این پایگاه های هدایت و راهبری همیشه پرنور و پر رونق باقی می مانند و باید روز به روز بر توسعه ی کمی و کیفی این اماکن مقدس افزوده شود.

بازدید استاندار اصفهان از مجمع کشت و صنعت شریف خالد شهر در شهر خالد آباد از دیگر برنامه های دکتر مهرعلیزاده در سفر به شهرستان نطنز بود.

همچنین با حضور دکتر مهرعلیزاده نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برگزار گردید.

بازدید از کارخانه ی مجهز تولید لوازم بهداشتی در شهرستان نطنز نیز از برنامه های استاندار اصفهان در این سفر بشمار می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز