در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

حضور سپاهان در نخستین دوره لیگ بسکتبال جوانان بانوان کشور

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۴:۴۳
کد خبر: ۷۲۷۴۴۵
حضور سپاهان در نخستین دوره لیگ بسکتبال جوانان بانوان کشور
سرمربی تیم بسکتبال جوانان سپاهان گفت: امسال با توجه به رده سنی بازیکنانمان، در لیگ جوانان کشور که اولین دوره آن برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان ، سال گذشته دومین دوره لیگ بسکتبال نوجوانان دختر کشور برگزار شد که استان اصفهان با دو نماینده حضور پیدا کرد؛ تیم سپاهان و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی‌شهر نمایندگان شایسته این استان در رقابت‌ها بودند چراکه با عملکرد خوبشان، در پایان سکوهای برتر را از آن خود کردند.

سپاهان که اکثر بازیکنانش بومی بود تنها با یک بازیکن غیر بومی و دو ملی‌پوش توانست بدون باخت با کسب نتایجی قابل توجه در نهایت سکوی قهرمانی را فتح کند، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی‌شهر نیز با عملکرد قابل قبول خود و ایستادن بر سکوی دوم نایب‌قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

امسال به دلیل اینکه بسکتبالیست‌های سپاهانی از نظر سن در رده جوانان قرار گرفته‌اند، این تیم در لیگ جوانان کشور شرکت می‌کند که نخستین دوره آن برگزار می‌شود؛ برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های تمرینی و آماده‌سازی‌شان با سرمربی تیم گفت‌وگو کرده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

سیما مکارمی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان اظهار کرد: احتمال دارد امسال کلا از بازیکنان بومی استفاده کنیم ضمن اینکه یک‌سری تغییرات هم خواهیم داشت، چند بازیکن جدید برای تقویت تیم به ما می‌پیوندند.

وی به حضور دو بازیکن تیم ملی، رکسانا کریمی ملی‌پوش اصفهانی و زینب غفاری ملی‌پوش زنجانی، در تیم سال گذشته‌اش اشاره کرد و افزود: امسال هم بازیکنان ملی‌پوش خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان سپاهان اضافه کرد: کادر فنی‌مان همان کادر سال پیش است فقط یک نفر دیگر هم اضافه می‌شود.

وی عنوان کرد: از 20 خرداد ماه امسال تمریناتمان شروع شده و با دو جلسه تمرین در هفته در حال پی‌گیری است.

مکارمی خاطرنشان کرد: امسال با شناختی که داریم، همه تیم‌ها خوب هستند و قطعا سطح بازی‌ها هم بالاتر خواهد بود چراکه تیم‌ها تجربه کسب کردند و بهتر کار می‌کنند و البته ما هم آن‌قدر باتجربه شده‌ایم که بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم؛ همه تلاشمان را می‌کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز