رییس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

نوزدهمین اردوی کشوری دانش آموزان عشایر در اصفهان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶:۳۱
کد خبر: ۷۲۷۹۹۹
نوزدهمین اردوی کشوری دانش آموزان عشایر در اصفهان برگزار می شود
رییس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نوزدهمین اردوی کشوری دانش آموزان عشایر ۲۲ استان عشایری کشور در استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا_استان اصفهان، محمدرضا نظریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان گفت: نوزدهمین اردوی کشوری دانش آموزان عشایر ۲۲ استان عشایری کشور در استان اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اردوی پسران از ۱۴ تا ۱۸ تیرماه برگزار شد و افتتاحیه اردوی دختران فردا با حضور معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: اردوی دختران تا ۲۴ تیر ماه ادامه دارد و اختتامیه آن با حضور وزیر آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار خواهد شد.

رییس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آمورش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: استان اصفهان برای اولین بار میزبانی این جشنواره را به عهده دارد و سال گذشته همه میهمان خراسان رضوی بودند.

نظریان خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از دانش آموزان عشایر و مربیانشان برگزار می شود.

وی تقویت روحیه همدلی و اتحاد ملی را از مهم ترین اهداف این اردوی تفریحی آموزشی دانست و تصریح کرد: ارائه بازی های ورزشی، بومی و محلی و تجدید فرهنگ آداب و رسوم، برگزاری شب فرهنگی ایرانی، آموزش کمک های اولیه، قایقرانی از جمله برنامه های این جشنواره است.

این مسئول ادامه داد: مسابقات چادرزنی ویژه پسران عشایر برگزار شد و جشنواره غذا برای دختران عشایر اجرا می شود.

گفتنی است همزمان با برگزاری این جشنواره همایش معاونین آموزش ابتدایی  و مسئولین عشایری ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور از ۲۱ تا ۲۴ تیرماه در اصفهان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز