معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

اصفهان در مسابقات آسیایی جاکارتا دو برابر ورزشکار، مربی و داور دارد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۸:۱۷
کد خبر: ۷۳۰۱۷۷
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در سال ٢۰۱۴ حدود ۱۵ رشته ورزشی فعالیت داشتند اما در حال حاضر حدود ۱٩ رشته ورزشی با ۶٣ ورزشکار فعالیت می کنند و با توجه به اینکه کاروان ایران همان عدد قبلی را دارد ولی اصفهان در مسابقات آسیایی جاکارتا حدود دوبرابر ورزشکار ، مربی و داور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: اصفهان دو هدف دارد که یکی از آن ها حضور موفق ورزشکاران اصفهانی در مسابقات جاکارتا  و دیگری آمادگی برای حضور در المپیک ٢۰٢۰ توکیو است‌.

وی ادامه داد: از سال ٩۶ با هیات هایی که شانش حضور ورزشکارانشان زیاد بود جلسه های مکرری برگزار و عملکرد هیات های ورزشی استان رصد شد.

امینا زاده در ادامه گفت: استاندار اصفهان، معاون استاندار اصفهان و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از جمله کسانی بودند که بر این کار تاکید زیاد داشتند و این اتفاق تا مسابقات المپیک ٢۰٢۰ ادامه دارد.

وی در خصوص مسابقات پارا آسیایی بیان کرد: در پارا آسیایی ۱۶ ورزشکار داشتیم که معمولا در مسابقات پارا آسیایی کسب مدال با توجه به شرایطشان آسان تر است که با این وجود در سال های قبل آنها  توانستند مدال های خوبی کسب کنند‌.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: در سال ٢۰۱۴ حدود ۱۵ رشته ورزشی فعالیت داشتند اما در حال حاضر حدود ۱٩ رشته ورزشی با ۶٣ ورزشکار فعالیت می کنند و با توجه به اینکه کاروان ایران همان عدد قبلی را دارد ولی اصفهان در مسابقات آسیایی جاکارتا حدود دوبرابر ورزشکار ، مربی و داور خواهد داشت.

امینازاده ادامه داد: امسال با توجه به برنامه ریزی که انجام شده امید است که در کسب مدال ها بهتر از چهار سال گذشته عمل شود.

وی در پایان اظهار کرد: حوزه ورزش قهرمانی علاوه بر اینکه با هیات های ورزشی خود برنامه همان سال را می بندد نگاهی به هم به آینده‌ دارد که اگر این اتفاقات رخ دهد قطعا در مسابقات المپیک ٢۰٢۰ علاوه بر سهراب مرادی ورزشکاران بیشتری می توانند افتخارآفرینی کنند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز