مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال:

زمان دیدار نساجی و ذوب آهن تغییر نمی کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۶:۴۴
کد خبر: ۷۳۰۶۲۰
زمان دیدار نساجی و ذوب آهن تغییر نمی کند
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در صورتی که ورزشگاه وطنی قائم شهر مشکل داشته باشد مسابقه نساجی و ذوب آهن در ورزشگاه دیگری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سعید فتاحی در خصوص برگزار نشدن مسابقه سوپر جام فوتبال ایران اظهار کرد: وقتی باشگاه استقلال با ارسال دو نامه به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام می کند در تاریخی که ما مشخص کردیم نمی تواند بازی کند نتیجه مسابقه ۳ بر صفر اعلام می شود و نمی توانیم هزاران نفر به ورزشگاه بیاوریم و بعد اعلام کنیم بازی برگزار نمی شود.

وی افزود: استقلال درخواست تغییر تاریخ مسابقه سوپر جام را داشت که ما هم اعلام کردیم این امکان وجود ندارد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی جام به پرسپولیس اهدا می شود؟ بیان کرد: من به تنهایی تصمیم گیری نمی کنم، باید بررسی کنیم و زمانی که مشخص شد اعلام می کنیم ولی فعلا زمان اهدای جام مشخص نیست.

فتاحی در خصوص برنامه بازی های لیگ برتر و مسابقات تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: تقویم مسابقات لیگ تغییری نمی کند چرا که هیچ تداخلی با برنامه تیم ملی ندارد و با جلساتی که برگزار کردیم هماهنگی های لازم انجام شده است.

 وی  در خصوص ورزشگاه میزبان مسابقه تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن و اینکه گفته می شود این ورزشگاه نورافکن ندارد، خاطرنشان کرد: بعد از بازدید ورزشگاه وطنی قائم شهر در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد، در صورتی که مشکل داشته باشد مسابقه در ورزشگاه دیگری برگزار می شود ولی به خاطر گرمای هوا امکان تغییر ساعت وجود نخواهد داشت.

منبع: ایمنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز