سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز:

تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور در اصفهان در حال برگزاریست

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۱:۱۸
کد خبر: ۷۳۰۷۶۶
تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور در اصفهان در حال برگزاریست
سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات تنیس روی میز کشور، اولین مسابقه ای است که رسما در سطح کشور و در تقویم سال ٩٧ فدراسیون تنیس روی میز آغاز شده است و تور ایرانی بانوان با حضور برترین بازیکنان کشور از ٢۶ تیرماه در اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز کشور، اولین مسابقه ای است که رسما در سطح کشور و در تقویم سال ٩٧ فدراسیون تنیس روی میز آغاز شده است و تور ایرانی بانوان با حضور برترین بازیکنان کشور از ٢۶ تیرماه در اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ندا شهسواری بازیکن دو دوره المپیکی کشور به همراه دیگر ملی پوشان کشور در این تور حضور دارند و این مسابقات تا ٢٨ تیر ادامه دارد.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: در پایان، نفرات برتر انتخاب می شوند و در رنکینگ ملی کشور امتیازاتشان لحاظ می شود و در نهایت از ۴ دوره تور امسال نفرات برتر به انتخابی تیم ملی راه پیدا می کنند.

حسنی گفت: در ۱۰ روز اخیر ۶ مسابقه همزمان در کشور در حال برگزاری است که همزمان با مسابقات اصفهان، مسابقات قهرمانی رده سنی 10 و 11 سال پسر کشور در سقز استان کردستان در حال برگزاری است.

وی افزود: بعد از آن یکم، دوم، چهارم و پنجم مرداد مسابقات قهرمانی نونهالان رده سنی 8 و 9 سال پسر و دختر در شهرستان قم برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: یکم تا چهارم مرداد مثل مسابقات تور اصفهان، مسابقات تور ایرانی بزرگسالان در اراک برگزار می شود که آن جا هم بازیکنان کشور حضور دارند.

حسنی گفت: تاکنون ۱۵۰ نفر برای این مسابقات ثبت نام کردند و برای تور ایرانی بانوان هم ۱۰۱ بازیکن از ٢۱ استان کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: آخرین مسابقات در ابتدای مرداد ماه، مسابقات قهرمانی هپس و یا همان رده سنی 10 و 11 سال در بخش دختران است که در استان اصفهان برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: این ۶ مسابقه ای است که از ٢۶ تیرماه تا مرداد در کشور برگزار می شود و تور های بزرگسالان، نوجوانان و جوانان از مهم ترین این مسابقات است.

وی در پایان گفت: بعد از پایان این مسابقات آخرین رنکینگ ملی کشور در سال ٩٧ منتشر می شود و نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز