شهردار اصفهان:

به دنبال تکریم شهروندان هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۵:۴۵
کد خبر: ۷۳۲۶۰۰
شهردار اصفهان گفت: مجموعه مدیریت شهری به دنبال تکریم و کرامت شهروندان، رعایت حقوق شهروندی و ارتقا کیفیت زندگی آنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا-استان اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: در زمان معارفه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بر تجربه و دانش او تاکید کردم و امروز شاهد به کارگیری تجربه و دانش در این سازمان هستیم.

وی افزود: برای رانندگان اتوبوس که هر صبح تا شب با همت والای خود و با رفتار و اخلاقی شایسته نقش یک فعال اجتماعی را در محیطی به نام اتوبوس ایفا می‌کنند، عنوان "راننده" زیبنده نیست.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این رانندگان بخشی از ماموریت اصلی شهرداری که شهروند محوری است را اجرا می‌کنند که در این جا به صورت ویژه از آن‌ها سپاس‌گذاری می‌کنم.

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرداری مکلف به گرامی داشتن شان راهبران اتوبوس است، گفت: بنابر آیه ۷۰ سوره اسراء باید حیثیت، آبرو و شأن افراد را حفظ و جایگاه آن‌ها را گرامی در نظر گرفت، بنابراین حفظ کرامات انسانی برای همه لازم است.

وی ادامه داد: تنها جایی که برخی احترام بیشتری دارند، نزد خداوند است وگرنه همه برابرند و لازم است حقوق همه شهروندان را بدون توجه به ویژگی آن‌ها رعایت کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مسئولان شهری و ناوبران اتوبوسرانی باید حقوق مردم را رعایت کنند، گفت: هیچ تفاوتی در تکریم رانندگان و مدیران نیست و نباید باشد، زیرا بخش زیادی از حقوق مردم در دستان ناوبران اتوبوس است، اگر شهروندان بگویند شهرداری نقش خوبی در خدمت‌گذاری ایفا می‌کند، بخشی عظیمی از این تعریف و تمجید متوجه رفتار رانندگان است، از این رو برای حفظ جایگاه ناوبران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نوروزی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است حقوق شهروندی را با ارائه خدمات بیشتر و برداشتن موانع و افزایش رفاه مردم رعایت کند.

وی با اشاره به ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی گفت: خرید ۵۰ اتوبوس جدید و ۳۰ اتوبوس بازسازی شده به دست مهندسان داخلی با کیفیت بسیار خوب اقدام ارزشمندی است، البته ۲۷۰ اتوبوس نیز در نوبت بازسازی قرار دارد.

شهردار اصفهان به راه اندازی شش خط جدید اتوبوسرانی در اصفهان اشاره و اظهار کرد: ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان و تامین رفاه آنان کمتر از واجبات نیست، بنابراین باید در راستای خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

نوروزی از تک تک رانندگان، مدیران، فرماندار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان تشکر کرد و افزود: اگر چند روز حقوق رانندگان عقب افتاد به سخنان افرادی که قصد دارند بگویند برای احقاق حقوق رانندگان تلاشی نشده، اهمیت ندهید، زیرا حفظ حیثیت انسانی رانندگان نزد خانواده هایشان برای شهرداری حائز اهمیت است از این رو در صدد تامین رفاه حال رانندگان هستیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط بحرانی باید ایثار کرد و گام های استوار برداشت، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بازسازی اتوبوس های دیگر نیز انجام و ناوگان از فرسودگی خارج شود.

شهردار اصفهان تأکید کرد: امروز بیش از اینکه از رونمایی ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و اضافه شدن ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده خوشحال شوم، از خارج شدن ۶۰ دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان اتوبوسرانی خرسند هستم.

وی ادامه داد: با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی زمینه تحقق اهداف زیست‌محیطی و گردشگری مجموعه مدیریت شهری فراهم می‌شود.

نوروزی تاکید کرد: ارج نهادن و ارزش گذاری برای آحاد شهروندان از اهداف اصلی مدیریت شهری است که باید یک به یک به این هدف عمل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز