در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی هیات بدمینتون اصفهان در آموزش/ هنوز بودجه سال جاری پرداخت نشده است

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۳۴۶۹۰
پیشرفت ۸۰ درصدی هیات بدمینتون اصفهان در آموزش/ هنوز بودجه سال جاری پرداخت نشده است
رییس هیات بدمینتون استان اصفهان گفت: سال گذشته از لحاظ آموزشی 80 درصد پیشرفت داشتیم و اعزام تیم ها برای مسابقات کامل انجام شد که در بخش مردان 2 نماینده اعزام شدند اما در بخش بانوان نماینده ای نداشتیم که امسال می توانیم داشته باشیم.

بیژن رجاییان در گفت و گو با خبرگزاری برنا  استان اصفهان اظهار کرد: تقویمی را براساس شرایط فدراسیون بدمینتون بسته ایم و آن را به تدریج انجام می دهیم. اغلب مسابقات رنکینگ و استانی برای اعزام در مسابقات کشوری برگزار شده است و فقط مسابقات نوجوانان پسر و دختر باقی مانده  که آن هم در هفته آینده برگزارمی‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی به صورت منظم برگزار می شود و در بحث آموزش و مربی‌گری هم طبق روال پیش می رویم.

رییس هیات بدمینتون استان اصفهان بیان کرد: امسال سال دومی است که بعد از چندین سال در لیگ برتر مردان یک نماینده از  فولاد مبارکه سپاهان اعلام آمادگی کرده و اگر فدراسیون سهمیه بدهد یک نماینده هم در بخش بانوان از باشگاه نامی نو اعزام می‌شود.

رجاییان گفت: تقویم سال گذشته به صورت کامل برگزار شد که در بحث قهرمانی به آن شکلی که انتظار داشتیم ظاهر نشدیم اما فکر می کنم در سال های آینده این شرایط بهتر خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته از لحاظ آموزشی 80 درصد پیشرفت داشتیم و اعزام تیم ها برای مسابقات کامل انجام شد که در بخش مردان 2 نماینده اعزام شدند اما در بخش بانوان نماینده ای نداشتیم که امسال می توانیم داشته باشیم.

رییس هیات بدمینتون استان اصفهان بیان کرد: تا انتهای مرداد ماه مسابقات کشوری بزرگسالان آقایان را داریم و از اوایل شهریور مسابقات کشوری نوجوانان پسر و دختر را پیش رو داریم.

رجاییان گفت: سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان اصفهان حمایت خوبی از بدمینتون اصفهان انجام داد اما  در سال جاری هنوز بودجه ای دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: سعی کردیم هیات بدمینتون را خود گردان اداره کنیم اما بعضی مواقع کاستی هایی وجود دارد در حالی که فدراسیون بدمینتون هم در حد توان کمک کرده است زیرا فدراسیون بودجه اش را برای تیم های ملی و اعزام ها هزینه می کند اما در کل امیدواریم که امسال این کمک ها بیشتر باشد.

رییس هیات بدمینتون استان اصفهان بیان کرد: بازیکن خوب زیاد داریم اما یگانه کرمانی و یسری بیگی بازیکنانی هستند که در همه مسابقات خوب بوده اند و نتیجه فوق العاده ای گرفته اند.

س/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز