نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنا:

آب زاینده‌رود حتما به رودخانه برمی‌گردد/ اگر همه راه‌ها بسته شود استعفا می‌دهیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۹:۱۱
کد خبر: ۷۳۸۱۰۹
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه راه‌ها به رویمان بسته شود استعفا می‌دهیم اما مردم مطمئن باشند اگر میانگین بارندگی مثل سال 95 باشد آب زاینده رود حتما به رودخانه برمی‌گردد.

حیدرعلی عابدی در گفتگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: در تمام مکاتبات و نامه‌نگاری‌ها برای آب همه مقصود این است که زاینده رود احیا شود.

وی با انتقاد از اینکه مصوبات خوب فقط روی کاغذ می‌آید، ادامه داد: این مصوبات در اجرا دچار مشکل می‌شود تا زمانی که یک گروه بی طرف در زاینده رود بر برداشت‌ها نظارت نکند این برداشت‌ها ادامه دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مصوبات شورای هماهنگی زاینده رود به امصای 3 استاندارد، نماینده اصناف 2 استان، وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی، وزیر کشور و معاونین وزیر رسیده است. این شورا تصمیمات تخصصی می‌گیرد اما این تصمیمات اجرایی نمی‌شود چون اختلاف نظر وجود دارد و دو استان بهره‌بردار در دو طرف قرار دارند.

عابدی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر به ستاد احیای زاینده رود نیاز است که از وزیر نیرو، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی اختیار ویژه بگیرد همچنین در منطقه  زاینده رود نیاز به پلیس نظارتی مستقل هست که مصوبات شورای هماهنگی زاینده رود را اجرا کند.

وی از نامه‌نگاری نماینده‌های مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور گفت و اظهار کرد: رییس جمهور دستور مستقیم دادند که این موضوع با شدت پیگیری شود و تا زمانی که حرف نماینده‌های اصفهان شنیده می‌شود و نامه ها ارجاع داده می‌شود و پیگیری‌ها در حال انجام است استعفا راه حل نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر همه راه‌ها به رویمان بسته شود استعفا می‌دهیم اما مردم مطمئن باشند اگر میانگین بارندگی مثل سال 95 باشد آب زاینده رود حتما به رودخانه برمی‌گردد.

ت/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز