سرپرست خبرگزاری برنا در استان اصفهان:

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، الگوی جوان‌باوری برای همه مسئولان کشور است/ مسئولان باید شهامت عذرخواهی داشته باشند/ الان موقع تسویه حساب‌های سیاسی نیست

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۳۸۹۲۹
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، الگوی جوان‌باوری برای همه مسئولان کشور است/ مسئولان باید شهامت عذرخواهی داشته باشند/ الان موقع تسویه حساب‌های سیاسی نیست
سرپرست خبرگزاری برنا در استان اصفهان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان الگوی جوان باوری برای همه مسئولان کشور است چون تنها مدیرکلی است که در معاونت‌های مختلف خود از جوانان استفاده می‌کند در واقع با یک رصد ساده می‌توان فهمید میانگین سنی معاونین این اداره کل نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مهدی تکابی امروز صبح در گردهمایی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: در شرایط کنونی نمی‌توان گفت تمام ایده‌آل ها برای کشور فراهم و همه چیز مطلوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد، خصوصا شما که به عنوان مدیر در عرصه جوانان فعالیت می‌کنید باید حقایق جامعه را بپذیرید که مشکلات در بحث اجرایی مسائل کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی کرد و با راه و روش درست مشکلات را کمتر کرد لااقل اگر نمی‌توانیم مشکلات را کمتر کنیم آن را بیشتر نکنیم.

سرپرست خبرگزاری برنا در استان اصفهان با اشاره به اینکه موج رسانه ای در جامعه به وجود آمده که تهدید جدی برای کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: همه با اخبار زرد آشنایی دارید اما این روز‌ها خبرهای فضای مجازی به مرز سیاه‌نمایی رسیده و این اتفاق در تمام ابعاد و ارکان حاکمیت رخنه کرده است.

تکابی ادامه داد: در چنین شرایطی اخبار سیاه در جامعه بیداد می‌کند و هیچ موج مثبتی از فضای مجازی گرفته نمی‌شود در واقع همه اخبار فضای مجازی ناامیدی و انرژی منفی است طوری که حس می‌شود،  این موج برنامه‌ریزی شده است.

کشور روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد

وی با اشاره ضرورت مطالبه‌گری در جامعه اظهار کرد: واقعیت ها باید گفته شود اگر در جامعه‌ای مطالبه وجود نداشته باشد آن جامعه پویا نخواهد بود و ضروری است همه نسبت به این موضوع حساس شوند.

سرپرست خبرگزاری برنا در استان اصفهان تصریح کرد: کشور روزهای سختی را پشت سر ‌می‌گذارد اما باید دانست ما التهابات بدتر از این را داشته ایم زمانی به خاطر حق طلبیمان تمام دنیا 8 سال مقابل ما ایستاد.

تکابی با اشاره به اینکه باید تفکرات جناحی کنار گذاشته شود، افزود: در شرایط فعلی همه باید یک دل و یک صدا شوند و برای سرافرازی ایران تلاش کنند. الان موقع تسویه حساب‌های سیاسی نیست یعنی فضای جامعه طوری نیست که بخواهیم به مشکلات درونی کشور که ریشه چندین ساله دارد، دامن بزنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید همیشه پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود مشکلات جامعه نیازمند امید بخشی به مردم است در کنار این موضوع مسئولان هم باید شهامت عذرخواهی داشته باشند.

برنا در یکسال آینده، اولین خبرگزاری استان خواهد شد

سرپرست خبرگزاری برنا در اصفهان ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان الگوی جوان‌باوری برای همه مسئولان کشور است چون تنها مدیرکل است که در معاونت‌های مختلف خود از جوانان استفاده می‌کند در واقع با یک رصد ساده می‌توان فهمید میانگین سنی معاونین این اداره کل نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته است.

تکابی با اشاره به تصویب طرح منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: این اتفاق موضوع اتفاق تاریخی برای جوانان است و باید از ظرفیت قانونی که برایشان به وجود آمده بهره‌برداری کنند.

 وی افزود: وقتی مدیر جوانی منصوب می‌شود از او حمایت کنید و این فرهنگ به پایین کشیدن مدیران جوان باید در جامعه تغییر کند.

سرپرست خبرگزاری برنا در استان اصفهان با اشاره به اینکه خبرگزاری برنا سعی دارد در قالب مطالبه‌گری قانونی و چارچوب‌مند جامعه پیش رود گفت: انتظارمان این است که برنا در یک‌سال آینده خبرگزاری اول استان اصفهان شود.

ت/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز